ناظم الشریعه:

لیست لو رفته ، لیست انتخابی من نیست/بدون پست و با هزینه شخصی امیدهایم را انتخاب کردم، اعتراض وارد نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: لیست 22 نفره ای که آن را لو رفته می خوانند، لیست انتخابی من نیست. 16 نا 18 نفر را به اردو دعوت می کنم.

سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: قبل از اینکه به عنوان سرمربی انتخاب شوم یک لیست در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد که بازیکنان مورد نظر برای رقابت با ایتالیا را مشخص می کرد در زمانیکه به طور رسمی فعالیت خود را در فوتسال ملی آغاز کرده ام، هنوز در مورد بازیکنان انتخابی برای تیم ملی تصمیمی قطعی نگرفته ام و لیستی که برخی رسانه ها به عنوان لیست لو رفته بازیکنان تیم ملی از آن نام می برند همان است که در سایت فدراسیون منتشر و من هیچ دخالتی در انتخاب آن نداشتم.

ناظم الشریعه ادامه داد: در ضمن همیشه در فوتسال ملی ما ۱۰ تا ۱۲ نفر از چهره های همیشگی مشخص بودند وهر شخصی می تواند با تکیه بر نام بازیکنان و اضافه کردن چند مهره دیگر لیستی را منتشر کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی که با نظر من انتخاب می شوند، سیزدهم مشخص و منتشر می شود که ۱۶ تا ۱۸ بازیکن را شامل می شود.

ناظم الشریعه در خصوصی نقد بررسی خانه فوتسال، در خصوص لیست تیم ملی امید اظهار داشت: با وجود احترامی که به نظر افراد قائلم، اما این نقد را عادلانه نمی بینم زیرا تمام روزهایی که مربیان و فوتسالیست ها به فکر فعالیت بوده اند، من بدون داشتن هیچ پستی و با هزینه های شخصی در سرما و گرما، به شهرهای مختلف کشورمان سفر کرده ام تا نظاره گر بازی امید های فوتسال باشم و به همین منظور فعالیت تک تک بازیکنان حاضر در اردو را به چشم دیدم. پس کسی نمی تواند مرا به رابطه بازی متهم کند.

ناظم الشریعه گفت: از سوی دیگر این لیست را به تنهایی انتخاب نکرده ام و از مربیان شهر های مختلف در مورد توانایی های بازیکنان نظر خواستم و آن ها با دید گسترده ای که نسبت به مهره ها داشتند راهنمایی ام کرده اند. زیرا احتمال اینکه بازیکن در روز به خود نباشد و نتواند توانایی خود را به نمایش بگذارد وجود دارد و من نخواستم فرصت سوزی کنم. یکی از بازیکنان همین لیست در تورنمنت مشهد با دو گل خود غوغا کرد و من تنها کسی بودم که توانایی اش را دیدم پس حق نبود که تنها به نام توجه کنیم و استعداد سوزی را سرلوحه کتار خود قرار دهم.

وی افزود: من عمر خود را در فوتسال گذاشته ام، زمانی که برخی مربیان فوتبالی بودند و حتی به عنوان تدارکات در تیم حضور داشتند؛ من مربیگری می کردم پس تا جایی که در توانم است کاری نمی کنم که فوتسال از بین رود. از سوی دیگر با همین ارتباط با مربیان و کشف استعدادها ، ما تمرینات تیم ملی را به دور ترین نقاط می فرستیم تا انبوهی از استعداد ها را دریافت کنیم، می خواهم بدانم که حتی کدام کلاس آموزشی مربیگری بزرگ می تواند چنین شرایطی را به وجود آورد. اما با وجود این مطالب ، فکر همه جا را کرده ام به جز ۱۸ نفر دعوت شده به تیم ملی ۴ نفر دیگر را در نظر دارم تا در صورتی که این افراد نتوانستند خود نمایی کنند، افراد دیگر جایگزینشان شوند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار