گیتی پسند، قهرمان آسیا را تحقیر کرد

هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری شش دیدار به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری شش دیدار و لغو بازی مس سونگون و کاشی نیلو اصفهان به اتمام رسید. 

گیتی پسند اصفهان ۶ – تاسیسات دریایی اصفهان ۲
 
گلزنان: مهدی جاوید و سعید افشار ۲ و مهران عالیقدر۲ و سعید تقی زاده (گیتی پسند )، علی اصغر حسن زاده و وحید شمسایی (تاسیسات)
 
حساس ترین دیدار هفته دهم در ورزشگاه پیروزی اصفهان و به میزبانی گیتی پسند بین قهرمان و نایب قهرمان فصل پیش فوتسال ایران و دو مدعی اصلی قهرمانی در فصل جاری برگزار شد. در این دیدار که با استقبال بسیار خوب تماشاگران اصفهانی برگزار شده بود در نیمه اول با رقابت درگیرانه و تاکتیکی دو تیم به زیبایی با تساوی دو تیم به پایان رسید. گل زیبای مهدی جاوید در این نیمه مهمترین اتفاق بازی بود. اما در نیمه دوم تیم گیتی پسند بزرگی خود را به رخ کشید و با تلاش بی نظیر بازیکنانش ستاره های تیم تاسیسات را مغلوب ساخت. در این نیمه گیتی پسند با حساب سه بر یک از تاسیسات پیش افتاد تا شمسایی مجبور به استفاده از سیستم ۵ نفره شود اما این تاکتیک بلای جان یاران شمسایی بود و شاگردان خوراکچی بهترین استفاده را از آن برده و کار را با نتیجه بسیار ارزشمند ۶-۲ به سود خود به پایان برسانند. بدین ترتیب شاگردان شمسایی اولین شکست خود را در لیگ ۹۴ تجربه کردند و اختلاف دو تیم مدعی به سه امتیاز رسید.
 
حفاری اهواز ۳ – دبیری تبریز ۲
 
گلزنان: حسین فهیمی مقدم و میثم برمشوری و شهاب طالبی (حفاری)، علیرضا عسگری کهن و جواد اصغری مقدم (دبیری)
 
تیم فوتسال حفاری اهواز پس از تساوی در خانه فرش آرا در هفته گذشته مصمم بود در خانه به برتری برسد و در این راه باید با شاگردان اصغری مقدم مبارزه می کرد که به دنبال بالا کشیدن خود در جدول بودند. حفاری ها از همان ابتدا بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند در پایان نیمه اول برنده به رختکن بروند. در نیمه دوم هم تیم حفاری توانست بازی و سیاست خود را به حریف دیکته کند و با حفظ برتری گلهای بعدی را وارد دروازه حریف کند تا بازی به سه هیچ برسد. اما شاگردان اصغری مقدم خیلی زیر به گل رسیدند و توانستند اختلاف را به یک برسانند اما این تیم حفاری بود که سه امتیاز بازی را با نتیجه ۳-۲ به دست آورد.
 
شهروند ساری ۳ – یاسین پیشرو قم ۲
 
گلزنان: حمیدرضا ره انجام و سعید بلباسی و طاها مرتضوی (شهروند)، میثم اینانلو و ناصر اطمینان (یاسین پیشرو)
 
تیم فوتسال شهروند ساری پس از کسب سه امتیاز در خانه منصوری با اعتماد به نفس فزابنده به مصاف تیم متمول یاسین پیشرو رفت. یاسینی ها هم که سودای قهرمانی به سر دارند در این دیدار با شاگردان ابطحی روبرو بردند که حمایت هوادارانشان را پشت خود می دیدند. ساروی ها بازی را بهتر آغاز کردند و توسط ره انجام گلزنی کردند. در ادامه یاسینی ها بازی را به تساوی کشاندند اما بار دیگر بلباسی تیم میزبان را پیش انداخت تا کار برای یاسین پیشرو سخت شود اما شاگردان غیاثی این بار هم تسلیم نشدند و توسط اطمینان بار دیگر به گل مساوی رسیدند. اما این پایان کار نبود و طاها مرتضوی که هفته گذشته گل سه امتیازی را وارد دروازه منصوری کرده بود در این هفته هم با زدن گل سوم برای بار سوم تیمش را پیش انداخت و سه امتیاز حساس را برای سید مهدی ابطحی به ارمغان اورد.
 
آذرخش بندرعباس صفر – میثاق تهران صفر
 
تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در هفته دهم میزبان میثاق تهرانی بود که با سه شکست متوالی در روزهای ناخوشی به سر می برد. در طرف مقابل تیم میزبان با روزپیکر و یاران جوانش در شرایط خوبی قرارداشت. رقابت دو تیم بسیار نزدیک و محکم بود و هیچ کدام برای رسیدن به هدف خود پا پس نمی کشیدند تا بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد.
 
مقاومت کرج یک – فرش آرای مشهد یک
 
گلزنان: حمیدرضا کاهبنده (مقاومت)، علی اسعدی (فرش آرا)
 
تیم های مقاومت کرج و فرش آرای مشهد در هفته دهم در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند. در این دیدار هر دو تیم تلاش کردند با ارایه بازی خوب و به کرسی نشاندن تاکتیک خود حریف را تحت فشار قرار دهند اما این مقاومتی ها بودند که زودتر به گل رسیدند اما علی اسعدی از فرش آرا کار را به تساوی رساند و در ادامه هم تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا همانطور که در گزارش پیش بازی اشاره کردیم این بازی با نتیجه ای بسیار نزدیک به پایان رسید.
 
فردوسی مشهد یک – منصوری قرچک صفر
 
تیم فردوسی مشهد در دیگر دیدار هفته دهم میزبان منصوری های قرچک بود. رقابت این دو تیم هم مانند بسیاری از دیدارهای این هفته شانه به شانه پیگیری شد و تا دقایق پایانی هیچ کدام از تیم های توان گلزنی به حریف را نداشتند اما در نیمه دوم بابک سهرابی سرانجام قفل دروازه منصوری را گشود تا این تیم میزبان
 
از رقیب خود پیش بیافتد. زمان اندک باقیمانده هم برای جبران توسط منصوری کافی نبود تا این تیم سومین شکست متوالی خود را تجربه کند.
 
مس سونگون ورزقان ۳ – کاشی نیلو اصفهان صفر ( عدم حضور کاشی نیلو)
 
همانگونه که از روزهای گذشته مشخص شده بود تیم کاشی نیلو اصفهان برای دیدار مقابل مس به تبریز سفر نکرد تا با انصراف از این دیدار تیم مس سونگون سه امتیاز بازی را به راحتی هر چه تمام تر به جیب بزند و با خیال اسوده دیدار دو رقیبش برای قهرمانی را پیگیری کند. حال باید در هفته اینده منتظر خبر در مورد ادامه حضور یا انصراف کاشی نیلو از مسابقات لیگ برتر باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار