حقوق 30 میلیون تومانی یک استاندار!

در این راستا اولین گام را نیز خودم برمی دارم و 10 میلیون تومان را که 35 درصد حقوقم را شامل می شود به آموزش و پرورش هدیه می کنم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان صبح پنج شنبه در همایش بازگشایی مدارس، اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین همایش هایی نوعی تمرین همت عالی و مساعدت و دستگیری از دیگران است که متاسفانه در بخش هایی از جامعه به فراموشی سپرده شده است، انقلاب معمولا ساختار شکن است منتها بافرصت هر وظیفه ای را تعریف و تایید می کند و با تربیت و آموزش تمام ایده های مطلوب خودرا جایگزین ایده های فرسوده گذشته میشود.

مقتدایی ادامه داد : عدالت به این معنا است که مردم به صورت خودکار حقشان را بگیرند، چه دستشان به مرکز نشینان برسد چه نرسد. اما متاسفانه با توجه به اینکه امکانات در دسترس است شیوه ای اعمال شد که که هر کس دستش درازتر بود فقیرتر شد و در این راستا نظام برنامه ریزی کشور مقصر است. پس یک جای کار می لنگد زیرا اگر عدالتی برقرار باشد ما نباید مدرسه زیر چادر و سنگ و کپر داشته باشیم.

مقتدایی افزود: امسال خبرهای خوشی نیز از افزایش کمک ها در بخش های آموزشی به گوش می رسد. خیرین مدرسه ساز ما امسال با همت بلندشان ۹۵ میلیارد تومان در این عرصه مهم کمک کرده اند و این افزایش کمک ها در اثر تمرین و ایجاد روابط مثبت ایجاد شده است . حال وظیفه ما مسوولان است که الگویی را ارائه دهیم و در این راستا اول با خودمان تمرین کنیم. مسوولانی که وظیفه را برعهده گرفته اند پیش از آن که از مردم کمک بخواهند باید خود همت عالی د اشته باشند. کم فاصله ها و گرفتن حق و حقوق مردم و برپایی عدالت همت مسوولان را می طلبد.

وی در پایان با اشاره به افزایش۷۰ درصدی اعتبارات نوسازی و مدارس و کاهش ۲۸ درصدی اعتبارات استانی گفت: با این وجود باز هم مدارس روستایی و عشایری ما زیبنده خوزستان نیستند. سال گذشته از مدرسه ای در اهواز بازدید کردیم که فاقد امکانات و وضعیت نامناسبی بود در حالی که روی مخزن نفتی با تولید روزانه ۲۰۰هزار بشکه بنا شده است. باید همه سازمانها و ادارات سهم خودشان از درآمد پاییز را برای حل مشکلات مدارس فرسوده و آموزش و پرورش اختصاص بدهند، در این راستا اولین گام را نیز خودم برمی دارم و ۱۰ میلیون تومان را که ۳۵ درصد حقوقم را شامل می شود به آموزش و پرورش هدیه می کنم.

با این حساب حقوق ماهانه استاندار خوزستان حدود ۳۰ میلیون تومان می شود . 


منبع: جهان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.