امیر کاظمی: پیشرفت و توسعه کشور در سایه وحدت ملی محقق می‎شود

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا گفت: باید به دنبال وحدت و انسجام باشیم تا بتوانیم کشوری پیشرفته و دارای توسعه باشیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتپ داوود کاظمی رئیس سازمان ایثارگران نزاجا در مراسم افتتاح نمایشگاه چندمنظوره دفاع مقدس با نام "ذوالفقار" که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد، گفت: دشمن در 22 بهمن 57 و ایجاد زلزله عظیم در جزیره با ثباتش تمام منافع خود را از دست رفته دید. لذا برای براندازی این نظام مقدس تمام خباثت خود را بکار گرفت.

وی با بیان اینکه آمریکا برای بازگرداندن موقعت خود در ایران انواع ترورها و غائله‌ها را به راه انداخت و 17 هزار نفر را به شهادت رساند، تصریح کرد: پس از عدم توفیق از این ترورها به فکر تحمیل یک جنگ به ایران افتاد و در اینجا بود که فرزندان ما در سپاه و ارتش و بسیج لباس رزم برتن کرده و در مقابل 10 لشکر و 40 تیپ تا بن دندان مسلح عراق ایستادند.

امیر کاظمی افزود: ارتش با استفاده از لشکرهای زرهی کرمانشاه ماشین جنگی عراق را از کار انداخت.

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا تصریح کرد: در 200 سال گذشته هر جنگی که ضد ایران انجام شد تکه‌ای از کشور درپی آن جدا شد، اما به جرات می‌گوییم که در 8 سال دفاع مقدس حتی یک متر هم از خاک ایران جدا نشده است.

وی با اشاره به 46 هزار شهیدی که ارتش تقدیم انقلاب کرد، بیان داشت: امروزه 240 هزار خانواده تحت پوشش جامعه ایثارگران ارتش هستند. امیدواریم خداوند این توفیق را بدهد که با استفاده از منویات مقام معظم رهبری این کشور را پیروز کنیم.

امیر کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که نبرد گرم امروز به نبرد سرد تبدیل شده است. امروز سلاح‌های دشمن نامرئی است، جنگ جنگی هوشمند است. این تهدید را رهبری معظم انقلاب در دهه 70 تحت عنوان شبیخون فرهنگی گوشزد کرده بودند،  و دشمن بداند که ما با داشتن چنین رهبری حکیم، دانشمند و دشمن شناسی همه خیالات آنان را نقش بر آب می‌کنیم. ما باید به دنبال وحدت و انسجام باشیم تا بتوانیم کشوری پیشرفته و دارای توسعه باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهمن ، زلزله ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار