تنش میان بگوویچ و منهاجی بالا گرفت

انتخاب آرتا منهاجی توسط وینگو بگوویچ سرمربی مس کرمان در ابتدای این فصل به عنوان دستیار و حضور در کادرفنی مس کرمان موجب تعجب بسیاری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرتا منهاجی که در فصل گذشته از سوی اکبر میثاقیان به عنوان مربی به کادر فنی مس کرمان اضافه شده بود و در دیدار پلی آف در مقابل مس رفسنجان حسابی برای بگوویچ سرمربی وقت رفسنجانی ها دردسرساز شده بود، بعد از کنار گذاشتن اکبر میثاقیان در پایان فصل گذشته از هدایت تیم فوتبال مس کرمان با پیشنهاد قاسم شهبا سرمربی گل گهر سیرجان برای حضور در کادرفنی این تیم مواجه شد.

منهاجی حتی با سیرجانی ها قرارداد داخلی هم امضا کرد اما هنگامی که از سوی کرمانی مجددا دعوت به همکاری شد خیلی سریع خلف وعده کرد و با باشگاه متمول مس کرمان مجددا قرارداد امضا نمود.

بعد از این اتفاق بسیاری در کرمان از وجود اختلاف میان دستیار سابق میثاقیان و بگوویچ در آینده ای نزدیک خبر می دادند. منهاجی که در ابتدای فصل حضورش در زمان عقد قرارداد و مذاکره با بازیکنان در باشگاه مس کرمان در این فصل حسابی حاشیه ساز شده بود در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و در پایان این دیدار که با شکست یک بر صفر کرمانی ها همراه بود در رختکن با بگوویچ درگیری لفظی پیدا می کند، داستان این بود که بگوویچ اصرار به استفاده مجید حیدری در ترکیب تیمش داشت که با مخالفت منهاجی مواجه می شود.

اما منهاجی خواستار استفاده از افشین اسماعیل زاده در ترکیب ثابت مس بوده است که در نهایت همین هم رخ داد. بعد از این اتفاق بگوویچ حسابی از دست منهاجی شاکی شده و خواستار جدایی این مربی از مس کرمان شده است.

سید کوروش موسوی رسما سرمربی نساجی شد

سرمربی فصل گذشته فولاد نوین اهواز به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد.
سید کوروش موسوی رسما سرمربی نساجی شد.

طی جلسه ای که عصر امروز ببین سید کوروش موسوی و مسئولان باشگاه نساجی برگزار شد؛ این مربی بااخلاق رسمأ به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد.

قرارداد این مربی با تیم نساجی دو ساله است که سال دوم به صورت توافقی می باشد.

گفتنی است، تیم نساجی شش هفته ابتدایی فصل را با پایولو آلوز سرمربی پرتقالی خود با یک پیروزی و سه تساوی و یک شکست و کسب شش امتیاز به پایان برد تا نارضایتی هواداران و جامعه فوتبال قائمشهر را به دنبال داشته باشد.

سید کوروش موسوی فصل گذشته موفق شد با تیم فولاد نوین اهواز قهرمان لیگ دسته اول فوتبال ایران شود.

 دست نوشته سرمربی آلومینیوم هرمزگان برای باشگاه خبرنگارارن

در انتها مردم عزیز لرستان ما در شرایط برابر حتی با باخت دنبال بازی جوانمردانه بودیم و تا آخر بازی دو تیم بازی را بدون حادثه ای داشتن دنبال می کردند که اشتباه یک تماشاگرنما باعث این اتفاق دلخراش شد و شما حق بدهید ما دنبال احیای حق عادلانه باشیم نه ناعادلانه وبااین رای بار دیگر فدراسیون فوتبال در بخش قضائیش مثل گذشته باعث شد فوتبال ایران دچار چالش جدید دیگری شودوتا آخر مطمئنا هرمزگان ایستادگی خواهد کرد تا نتیجه نهایی در استنیاف، چراکه اگر قرار باشد سنگ بخوری ومصدوم شوی و با آمبولانس راهی بیمارستان وتعویض دیگری هم نداشته باشی وده نفر ادامه بازی بدهی پس باب جدیدی درفوتیال ایران بازمیشود وبا مجروح کردن بازیکن حریف بنا به رای شما در تمام شهرهای ایران بازی باید ادامه پیدا کند واین رای برای فوتبال ایران زنگ خطر بزرگی رابه صدا در میاورد که نتیجه بازیها ازبیرون زمین شکل بگیرد. بازم تکرار میکنم برای اینگونه تصمیمات یک شبه بدون کارشناسی واقعا باید به حال این فوتبال مریض تاسف خورد واما مبارزه خواهیم کرد وبقول آقای دادکان اگر حرفی تاحالا نزده ایم از ترس نیست از نجابت ماست اما دیگه این فوتبال نجابت نمیخواهد چون حقت راخواهند خورد. التماس دعا

منهاجی: خبر مطرح شده در رابطه با کادرفنی مس درست نیست

آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد اختلافش با وینگوبگوویچ گفت: طبیعی است که بعد از باخت، برخی فرصت پیدا کنند که با دادن اطلاعات غلط به برخی مراجع خبری، درصدد باشند که برای تیم ما حاشیه درست کنند، این در حالی است که خبر مطرح شده در رابطه با کادر فنی تیم مس به هیچ عنوان درست نبوده است.

مربی تیم مس افزود: به هرحال طبیعی است که در کادر فنی یک تیم نظرات متفاوت طرح شود و اختلافاتی نیز در این میان وجود داشته باشد اما اینکه این موضوع به تنش انجامیده باشد اصلا درست نیست و در بازی با نفت مسجد سلیمان نیز هیچ اتفاق عجیبی رخ نداده است و به نظر می‌رسد که در این باره اطلاعات غلط مخابره شده است.

منهاجی با رد هرگونه حاشیه در کادر فنی تیم مس تاکید کرد: تیم سرمربی دارد و تصمیم نهایی با سرمربی تیم است و در این باره همه‌ی اعضای کادر فنی تیم مس اتفاق نظر دارند و از همین رو هیچ مسئله خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار