هر دم از این باغ بری می‌رسد

اوضاع باشگاه استقلال اهواز روز به روز نسبت به قبل بدتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال اهواز در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و اوضاع این تیم روزبه روز بدتر می‌شود بعد از سپری‌شدن 2 هفته از کناره‌گیری مسلم ملکی از سرپرستی تیم، هنوز کسی در این سمت جایگزین وی نشده و هر روز صحبت یکی به میان می‌آید.

پس از سپری‌شدن 6 هفته از رقابت‌های لیگ برتر همچنان آبی‌پوشان اهوازی زمین تمرین ندارند. حتی این تیم در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی تختی اهواز مسابقه نمی‌دهد و در بازی‌هایی که باید میزبان باشد مسئولان هیت فوتبال اهواز استادیوم غدیر که متعلق به فولاد و استقلال خوزستان است را در اختیار آبی‌پوشان اهوازی قرار می‌دهد.

اما کار به همین جا ختم نمی‌شود حالا از باشگاه استقلال اهواز خبر می‌رسد که این تیم با مشکل مالی هم مواجه است بعد از اعلام مبلغ قراردادها توسط سازمان لیک، مشخص شد که بالاترین قرارداد تیم اهوازی،400 میلیون تومان است و متغلق به محمدغلامی می‌باشد.

پس از اعلام مبلغ قراردادها محمد ملکی مالک باشگاه گفت: از بازیکنان استقلال اهواز بابت مبلغ پایین قراردادها سپاسگذارم اما با این وجود ملکی نتوانست همین دستمزد پایین بازیکنان را به پردازد. بازیکنانی که شاید بیشترشان، بابت علاقه و تعصبی که نسبت به شهر و فوتبال اهواز دارند در این تیم حضور پیدا کردند.

عدم پرداخت حقوق بازیکنان باعث شد که انگیزه آن‌ها پایین بیاید و حتی در دور یک شانزدهم جام حذفی از تیم دسته دومی کارای شیراز شکست بخورند و با این رقابت‌ها خداحافظی تلخی داشته باشند.

نداشتن سرپرست، زمین تمرین، استادیوم اختصاصی برای میزبانی، حقوق نگرفتن بازیکنان با وجود پایین بودن مبلغ قراردادها، نبود بازی تدارکاتی و پیش فصل مناسب برای شرکت قدرتمند در مسابقات لیگ و جام حذفی، باعث شده که استقلال اهواز در پایان هفته‌ی ششم (البته با یک بازی کمتر) با کسب تنها 5 امتیاز در جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال در رتبه‌ی 12 قرار گیرند.

جایگاهی که نارضایتی هواداران این باشگاه بزرگ و با سابقه را به همراه دارد البته با وجود این همه مشکلات در باشگاه استقلال اهواز کسب 5 امتیاز غیر قابل باور نیست. ضمن این که همین جایگاه، با خون دل‌های بختیاری‌زاده سرمربی تیم، کادر فنی و بازیکنان متعصب به دست آمده است.
 
پرویز کریمی یکی از آن بازیکنانی است که عملکرد فوق‌العاده‌ای در این تیم داشته او که دروازه‌بان اول استقلال اهواز است توانسته در 5 بازی‌ای که در لیگ پانزدهم انجام داده، سه بار کلین‌شیت کند و  و حتی در دو هفته‌ی ابتدایی این مسابقات بهترین دروازه‌بان شناخته شود.

کریمی درباره شرایط نا به سامان استقلال اهواز به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرایط تیم ما از اول نابسامان بود.

کریمی: شرایط تیم ما از اول نابسامان بود
کادر فنی و مسئولان باشگاه تلاش کردند که اوضاع را بهتر کنند بهتر‌شدن اوضاع مشروط به مدیریت درست و خوب است.

وی درباره شرایط مالی تیم ادامه داد: بازیکنان تا این لحظه دریافتی‌ای نداشتن. البته وعده‌هایی داده شده که امیدوارم آن‌ها محقق گردد.

* از حضورم در استقلال اهواز پشیمان نیستم
کریمی درباره این که آیا از نرفتنش به پرسپولیس پشیمان است یا خیر بیان کرد: از حضورم در استقلال اهواز پشیمان نیستم درسته که تیم ما با مشکلات زیادی دست‌و‌‌پنجه نرم می‌کند اما اگر صدبار به عقب برگردم باز هم استقلال اهواز زا انتخاب می‌کنم اگر قرار است به موفقیت برسم در همین جا این اتفاق خواهد افتاد.

* بازیکنان ما به خاطر پول پشت تیم را خالی نمی‌کنند
گلر اول استقلال اهواز در ادامه افزود: بازیکنان ما به خاطر پول پشت تیم را خالی نمی‌کنند همه ما از مشکل مالی رنج می‌بریم البته حق هر بازیکن است که دستفروش را به موقع و تمام و کمال دریافت کند، اما این قضیه دلیل نمی‌شود که فقط به خاطر پول برای تیم بازی کنیم.

* حساسیت روی آمار و ارقام ندارم
پرویز کریمی در ادامه اظهار کرد: من هدفم از حضور در باشگاه استقلال اهواز، کمک به این تیم است می‌خواهم درون دروازه‌ی این تیم، عملکرد خوبی داشته باشم و موثر کار کنم من روی آمار و ارقام حساسیت ندارم و می‌خواهم تیم نتیجه بگیرد. البته اهداف شخصی مثل حضور در تیم ملی دارم.
 
حالا باید دید با وجود مشکلات باشگاه استقلال اهواز آیا این تیم می‌تواند نتایج مناسب کسب کند و خود را در لیگ پانزدهم نگه‌ دارد یا خیر؟

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار