استقبال مردم از کتاب «غدیر در مدائن»

کتاب «غدیر در مدائن» در چاپ چهارم با تیراژ 2500 نسخه به وسیله انتشارات خیزش نو به رشته تحریر در آمده است.

حجت‌الاسلام سید محمد میلاد سالار گردآورده کتاب «غدیر در مدائن» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای این کتاب اظهار داشت: این کتاب یک روایت طولانی از یک جوان ایرانی است که پس از انتصاب حذیفه از طرف امیر‌المؤمنین به حاکمیت مدائن، این جوان با طرح سؤالاتی حقانیت حضرت علی (ع) برایش به اثبات می‌رسد.

وی بیان کرد: در اثر صحبت‌های حذیفه با این جوان ایرانی، علاقه شدیدی به حضرت علی (ع) پیدا کرده به طوری که در جنگ جمل در رکاب ایشان به عنوان اولین فرد به مقام بالای شهادت نائل می‌گردد.
 
سالار افزود: هدف نگارش این کتاب نشر معارف و تاریخ اسلام و ترکیب آن در ادبیات و هنر است و همچنین در این کتاب سعی شده تاریخ اسلام به صورت ادبیات داستانی که با روح مخاطبین جوان سازگاری بیشتری دارد به رشته تحریر در آورده شود.

وی ابراز داشت: مخاطبین این کتاب نوجوانان و عموم مردم هستند که علاقه‌مند به معارف و تاریخ اسلام و آن هم به زبان ساده و سلیس و مبتنی بر روایت و منابع موثق است را جهت مطالعه تدوین شده است.

سالار در پایان گفت: این کتاب در تیراژ 2500 نسخه به وسیله انتشارات خیزش نو و با همت مؤسسه خاکریز ایمان اندیشه به رشته تحریر در آمده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار