باقریان: قهر نویدکیا به علت فروش زمین نیست

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: بحث فروش باغ دریاچه اصفهان یک داستان ساختگی و زائیده ذهن برخی از رسانه‌ها است.

اصغر باقریان در گفتگو  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شایعه قهر محرم نویدکیا به علت فروش باغ دریاچه اصفهان افزود: این موضوع برای دو ماه پیش است که با متقاعد شدن محرم نویدکیا پرونده‌اش هم بسته شد، اما برخی از رسانه‌ها دوباره این موضوع ساختگی را پیش کشیدند.

باقریان در ادامه عنوان کرد: به هر حال چند ماه پیش محرم نویدکیا اطلاع دادند که فولاد مبارکه  قصد قطع حمایت از باشگاه سپاهان را دارد و با فروش زمین باغ دریاچه اصفهان هزینه‌های باشگاه را تامین کند.

وی تصریح کرد: مسئولان کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به محرم نوید کیا بیان کردند که همچنان از باشگاه سپاهان حمایت می‌کنند و قصد فروش زمین باغ دریاچه اصفهان را ندارند بلکه هدفشان تقویت باشگاه سپاهان است.

باقریان عنوان کرد: مسئولان فولاد مبارکه اصفهان قصد دارند اموال موجود را در جهت تقویت باشگاه سپاهان بزرگ‌تر کنند.

همچنین آن‌ها برای تکمیل ورزشگاه نصف‌جهان، 30 میلیارد تومان کمک کردند باشگاه سپاهان در این ورزشگاه به مصاف حریفایش برود.

وی در ادامه بیان کرد: به هرحال زمین باغ دریاچه اصفهان آنقدر ارزش ندارد که با فروش آن امورات باشگاه سپاهان سپری شود.

مدیرعامل سپاهان اصفهان اظهار داشت: باغ دریاچه اصفهان جزو املاک باشگاه سپاهان است و در اسناد رسمی ثبت شده است ما چند ماه پیش تصمیم گرفتیم که با حمایت چند سرمایه‌گذار این زمین را به ساختمانی مجهز برای سپاهان تبدیل کنیم.

به هر حال بحث فروش زمین دریاچه اصفهان یک داستان ساختگی است که پرونده همان موقع بسته د اما بعد از دو ماه سر از یک روزنامه درآورد.

باقریان عنوان کرد: زمین دریاچه اصفهان یک بحث فوتبالی نیست که توسط اهالی فوتبال رفع شود همچنین بحث فروش این زمین مطرح نیست و پرونده‌اش چند ماه پیش بسته شد اما یکی از رسانه‌ها با جهت‌گیری خاص این موضوع را مطرح کرد.

مدیر عامل سپاهان در مورد وضعیت دو بازیکن خارجی این تیم گفت من تا زمانی که رای نهایی را نبینم باور نمی‌کنم، چرا که نقل و قولها تاکنون درست نبوده است وکلای باشگاه سپاهان بیان کردند که دادگاه  CAS، 5 بارنامه به فیفا داده اما این نهاد فوتبالی تاکنون جواب نامه‌ها را نداده است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر فیفا ظرف 7 روز کاری جواب دادگاه CAS را ندهد آن وقت این دادگاه اقدام به صدور رای می‌کند. همچنین وقتی که این دو بازیکن خارجی اجازه حضور در زمین مسابقه پیدا کردند آن وقت من باور می‌کنم.

بازرسان AFC  چشم بسته مجوز حرفه‌ای می‌دهند

مدیر عامل سپاهان در پایان در خصوص بازدید بازرسان AFC از امکانات این تیم گفت: سپاهان تنها باشگاهی است که بازرسان AFC  چشم بسته مجوز حرفه‌ای برایش صادر می‌کنند به هر حال باشگاه سپاهان هماهنگ با استانداردهای روز دنیا است و به راحتی مجوز حرفه‌ای دریافت می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.