نویدکیا با سپاهان وداع کرد

بیانیه خداحافظی محرم نویدکیا کاپیتان تیم فوتبال سپاهان شوکی بر پیکره زرد‌پوشان اصفهانی وارد کرد.

نویدکیا با سپاهان وداع کرد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا کاپیتان تیم سپاهان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد به باشگاه سپاهان برگردد.

مسئولان سپاهان تلاش زیادی کردند که محرم نویدکیا  را به تیم بازگردانند اما وی تصمیم به خداحافظی از سپاهان گرفته است.
نویدکیا به دلایلی نامشخص بعد از اردوی ترکیه از حضور در تمرینات این تیم سرباز زد و در نهایت تصمیم گرفت با انتشار بیانیه ای از تیم سپاهان خداحافظی کند.

خداحافظی  محرم نویدکیا آنقدر سریع انجام شد که مسئولان سپاهان هم با شنیدن این موضوع تعجب کردند و حتی اعلام کردند که تمام سعی‌شان را می‌کنند تا محرم را از تصمیمش منصرف کنند.

گفتنی است وی در این بیانیه اعلام نکرد که از فوتبال خداحافظی کرده یا تنها از سپاهان جدا شده است.

شایان ذکر است  محرم نویدکیا که در اوایل دهه 1380 و با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شده یکی از پرافتخارترین بازیکنان است به هر حال وی با همه اصرار و پافشاری باشگاه سپاهان حاضر به ادامه همکاری در سپاهان نشد و از این تیم خداحافظی کرد.

محرم از هواداران خوسته به کسی توهین نکنند و پشت بازیکنان بایستند نکته قابل توجه این است که محرم وضعیت خود را به خانه‌نشینی توصیف کرده است به طور حتم موضوع خداحافظی وی در روزهای آینده تاثیرش را در سپاهان خواهد گذاشت.

متن بیانیه خداحافظی محرم نویدکیا به این شرح است: همه عمر کوشیدم برای مردم شریف اصفهان و مجموعه تیم سپاهان مفید باشم یک زمان با حضور خودم و بضاعتی که داشتم این کار را انجام دادم.اکنون به دلایلی غیر قابل گفتن با غیبت خود همان کار را می‌کنم.

سکوت و خانه‌نشینی را به سود سپاهان می‌دانم شاید روزی ناگفته‌های کنونی را با گذشت زمان بازگو کنم با تمام احترامی که برای هواداران قائل هستم و تمام حمایتهایشان یک دنیا برایمان ارزش داشت و آن را هرگز فراموش نخواهم کرد.

باید بگویم بهترین کار در حال حاضر حمایت از نام سپاهان و بازیکنان این تیم است چون تمام سرمایه‌ها ابتدا  نام سپاهان و بعد بازیکنان هستند.

ناگفته نماند که تمام سرمایه سپاهان هم فقط شما هواداران هستید و این نام بزرگ متعلق به شما است.

پس از همه سپاهانی‌ها خواهش می‌کنم که با هم متحد شویم به خاطر تمام اشک‌ها و لبخند‌ها که با من تجربه کردیم.

همچنین آخرین خواسته‌ام این است که به هیچ کس توهین نکنید و از نام سپاهان و بازیکنان دفاع کنید تا مثل همیشه سپاهانی قدرتمند و با شخصیت داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نویدکیا ، سپاهان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار