سلطانی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تلاش 6 وکیل بابک زنجانی برای تاخیر در برگزاری اولین دادگاه موکلشان

عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی از تلاش 6 وکیل وی برای تاخیر در برگزاری دادگاه موکلشان خبر داد.

تلاش 6 وکیل «بابک زنجانی» جهت تاخیر در برگزاری اولین دادگاه موکلشان
امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجرد در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به پرونده بابک زنجانی گفت: وکلای بابک زنجانی می‌کوشند تا با تاخیر در برگزاری اولین جلسه دادگاه موکلشان، حکم آزادی وی را به دست بیاورند.

وی در تشریح موضوع مذکور افزود: با توجه به اینکه 22 ماه از زندانی شدن بابک زنجانی در اوین می‌گذرد و با در نظر گرفتن اینکه هیچ فردی را نمی‌توان بدون صدور حکم، طبق مصوبه مجلس، بیش از دو سال در زندان نگه داشت، حال موکلان زنجانی می‌کوشند تا با بالا بردن مدت زمان زندانی شدن وی به 24 ماه، حکم آزادی زنجانی را به دست بیاورند.  
 
سلطانی با بیان اینکه زنجانی شش وکیل برای دفاع از پرونده خود استخدام کرده است، متذکر شد: در شرایط فعلی شش وکیل زنجانی درصدد تاخیر در برگزاری اولین جلسه دادگاه موکلشان در تاریخ 11 مهر هستند.
 
عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس تاکید کرد: هم چنین این شش وکیل می‌کوشند در رابطه با تاخیر در اولین جلسه دادگاه زنجانی با قوه قضاییه گفتگو کنند و حتی با قاضی پرونده صحبت‌هایی داشته‌اند.
 
سلطانی با بیان اینکه «نمی‌گذاریم تلاش وکلای زنجانی به نتیجه برسد»، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم قوه قضاییه از بالا رفتن زمان صدور حکم برای این پرونده دوری کند و برای آن مسائلی که قطعیت لازم وجود دارد، حکم صادر کند.
 
سلطانی در ادامه بیان داشت: تاخیر در عدم صدور حکم بابک زنجانی به منزله آزادی این متهم نفتی خواهد بود که این امر می تواند به منافع ملی و بیت المال لطمه وارد کند.  
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: ضروری است تا اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی در تاریخ 11 مهر و همچنین این جلسه به طور علنی برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
به خدا اگه محکوم نشه و همه پولو ازش پس نگیرن دیگه به همه چیز باید شک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
با آرزوی ریشه کنی فساد اداری و قتصادی و.... در جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
۶ تا وکیل؟اونم نه وکیل...وکیییییل که اعدامی رو تبرئه میکنن....ای قربون پول برم که شده همه چیه ما هرکی هم پول داره هرکاری دلش بخواد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۴:۱۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
6 وکیل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا صاحب الزمان(عج) خودت به داد بیت المال ملت ایران برس.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۲۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
عجب رویی داره این
اینایی که اینجوری بیت المال به غارت میبرن باید اعدام بشن
مفسد فی الارض همینان
آخرین اخبار