ترامپ مدعی شد: بدون شک با برخی مسلمانان به مشکل برمی‌خوریم

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد این کشور با گروهی از مسلمانان درگیر مشکلات اساسی می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مدعی شد: شک ندارم با برخی مسلمانان به مشکل جدی برخورد می‌کنیم. من هم دوستانی مسلمان دارم؛ اما حضور برخی از مسلمانان در آمریکا حقیقتا یک مشکل اساسی است.

وی بار دیگر از توضیح دقیق مشکل‌ساز بودن حضور مسلمانان طفره رفت و گفت: شما می‌توانید از لحاظ سیاسی آنچه را می‌خواهید اصلاح کنید؛ اما آیا می‌توانید تظاهر کنید مشکلی وجود ندارد؟ بیشتر مسلمانان مردمی فوق العاده هستند؛ اما خوب مشکلاتی هم وجود دارد، منظورم این است که در تمام جهان چنین مشکلی به چشم می‌خورد.
زمانیکه از ترامپ پرسیده شد منظور شما از "مشکل" چیست؟ وی پاسخ داد: کسیکه برج‌های تجارت جهانی را منفجر کرد اهل سوئد نبود.

ترامپ بابت تصحیح نکردن سخنان یکی از حامیانش که "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، را مسلمان معرفی کرده بود، مورد انتقاد قرار گرفته است. وی پس از مشاهده واکنش‌ها علیه خود گفت: از لحاظ اخلاقی هیچ وظیفه‌ای برای دفاع از اوباما ندارم.

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 (1390) نیز نسبت به اینکه اوباما واقعا در آمریکا به دنیا آمده باشد ابراز تردید کرده بود. اوباما نیز برای پایان دادن به شبهات در این مورد، مدارک کامل ولادت خود را منتشر کرد که نشان می‌داد وی سال 1961 (1339) در هونولولو به دنیا آمده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار