کمپین انتخاباتی ترامپ: هیچ پناهجویی را نمی‌پذیریم

مدیر کمپین انتخاباتی "دونالد ترامپ" اعلام کرد وی کاملا مخالف پذیرش پناهجویان سوری است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ "کوری لواندوفسکی،" مدیر کمپین انتخاباتی "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا، اعلام کرد: اگر نظر ترامپ درباره پناهجویان را بخواهید باید بگویم موضوع خیلی ساده است. به نظر وی تعداد پناهجویان سوری پذیرفته شده در آمریکا باید صفر باشد.  

وی در ادامه افزود: آمریکا یک روند روشن و قانونی برای پذیرش پناهجویان دارد. هر فردی که قصد ورود به آمریکا را داشته باشد، ابتدا باید مشخصات تعریف شده برای پناهندگان درمورد وی صدق کند. آنانکه از جنگ داخلی فرار می‌کنند لزوما پناهنده محسوب نمی‌شوند. اگر ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، هرگز به شیوه فعلی پناهنده یا پناهجو نمی‌پذیریم.

دونالد ترامپ در هفته‌های اخیر بارها درمورد پناهجویان اظهار نظر کرده است. وی یکی از مخالفان سرسخت پذیرش پناهجویان سوری است و به انتقاداتی که از او در همین باره می‌شود اعتنایی ندارد. وی در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفته بود: ما اینجا مشکلات فروان خودمان را داریم، مشکلات بزرگی در مرزها، امکانات زیرساختی وجود دارد. بهتر است اول به چالش‌های داخلی خودمان رسیدگی کنیم.

ترامپ در جای دیگری گفته بود: یک روز پس از آنکه به ریاست جمهوری برسم، تمام مرزهای آمریکا را به روی مهاجران غیر‌قانونی می‌بندم.

"جان کری،" وزیر امور خارجه آمریکا، یکشنبه اعلام کرد این کشور تعداد پناهجویان پذیرفته شده را افزایش می‌دهد بطوریکه آمار 70 هزار پناهجوی پذیرفته شده در سال 2015، به 85 هزار نفر در سال 2016 و 100 هزار نفر در سال 2017 افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار