کلینتون: ترامپ در انتخابات درون حزبی پیروز می‌شود

رئیس جمهور سابق آمریکا پیش‌بینی کرد "دونالد ترامپ" نامزد پیروز شده در انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل؛ "بیل کلینتون،" رئیس جمهور اسبق آمریکا، معتقد است "دونالد ترامپ" پیروز انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان برای حضور نهایی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهد بود.

کلینتون در این باره گفت: ترامپ استاد کارهای متفاوت است. وقتی شما میان گروهی از آدم‌ها که برای انتخاب شدن در تلاش هستند، ناگهان فردی با ایده‌های خاص و متفاوت را مشاهده می‌کنید، طبیعی است نام همین شخص در ذهن شما باقی بماند. دست‌کم در مرحله ابتدایی این شخص شانس بالاتری برای انتخاب شدن خواهد داشت.

زمانیکه از کلینتون خواستند درباره پیروزی ترامپ میان دیگر نامزدهای جمهوری‌خواهان انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا اظهار نظر کند، گفت: بله فکر می‌کنم ترامپ پیروز می‌شود؛ اما او برای سالها دور از عرصه سیاست بود و نمی‌توان مطمئن راجع به آینده ترامپ صحبت کرد. من بهترین صاحب نظر در این باره نیستم و فقط آنچه در سراسر کشور دیده و شنیده‌ام را بیان می‌کنم.

کلینتون در ادامه افزود: ترامپ وعده‌های اقتصادی خوبی ارائه داده است که می‌تواند آراء زیادی برای او به ارمغان بیاورد. سخت‌گیری بیشتر در پذیرش مهاجران و واردات کالا از چین بهترین وعده‌های انتخاباتی ترامپ هستند. باید منتظر گذشت زمان و انجام مناظره‌های بعدی میان نامزدهای جمهوری‌خواه باشیم.

کلینتون به حضور "هیلاری" در میان نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: هیلاری و "برنی سندرس" هر دو مواضع سیاسی دقیقی دارند که نشان می‌دهد تا چه اندازه برای احراز پست ریاست جمهوری مناسب هستند. مواضع آنها در مورد خدمات بهداشتی، ایجاد فرصت‌های شغلی و ... همگی قابل تامل هستند. مناظره میان دموکرات‌ها از هیجان بالاتری برخوردار است و شخصا ترجیح می‌دهم برنامه دموکرات‌ها را دنبال کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار