اخبار آبی پوشان تهرانی

این روزها مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا تیم بدون حاشیه به کار خود در لیگ ادامه دهد.

اخبار آبی پوشان تهرانیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه روز گذشته مسئولان استقلال مشکل وصول  نشدن چک‌های بازیکنان آبی پوش را برطرف کردند از همین رو مسئولان استقلال در حال حاضر در صدد هستیم تا مابقی مطالبات آنها را هفته آینده تامین و به حساب‌هایشان واریز کنند. به طور کلی مسئولان استقلال در صدد هستند تا آبی پوشان بدون  حواشی به کار خود در لیگ ادامه دهند.

ریوالدو به کمیته انضباطی می‌رود

ریوالدو باربوسا دسوزا بازیکن برزیلی آبی پوش پایتخت به دلیل شرکت نکردن در تمرینات گروهی تیم باید به کمیته انضباطی باشگاه استقلال برود که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته این بازیکن روز سه شنبه به کمیته  انضباطی احضار می‌شود تا در مورد غیبت‌هایش توضیحاتی را به مسئولان باشگاه ارائه دهد تا از این رو مسئولان آبی پوش طبق قرار دادی که این بازیکن با باشگاه دارد تصمیمات لازم را  اتخاذ کنند.

استقلالی‌ها به دنبال رفع خطر کسر امتیاز

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مسئولان استقلال با همکاری مانوسی فر در صدد هستند تا پرونده‌ای که باشگاه استقلال در خصوص مطالبات بازیکنان خارجی در فیفا دارد را رفع کنند تا از این رو باشگاه با خطر کسر امتیاز مواجه نشود و به نظر می‌رسد این پرونده همچنان در فیفا وجود دارد و مسئولان استقلال پیگیر بر طرف کردن این مشکل هستند.

جلسه هیات  مدیره آبی پوشان به هفته بعد موکول شد

با توجه به اینکه قرار بود اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال همانند هر هفته امروز در خصوص رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه دهند اما این جلسه به دلیل بازی آبی پوشان در مقابل تیم نفت در هفته پنجم لیگ برتر به دوشنبه هفته بعد موکول شده است بنابر این اعضای هیات مدیره استقلال  هفته آینده برای بررسی مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه می‌دهند.
آبی پوشان همچنان بدون حامی مالی پیراهن

با توجه به اینکه شرکت تبلیغاتی پیراهن آبی پوشان چیزی حدود 4 میلیارد به باشگاه استقلال بدهکار است از همین رو شرکت مورد نظر نمی‌تواند نام خود را روی پیراهن آبی پوشان در بازی مقابل نفت تهران استفاده کند.

به احتمال زیاد آبی پوشان همچنان نمی‌تواند از این نام استفاده کنند تا باشگاه استقلال به زودی تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، نفت ، آّی پوشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار