توضیحات مشاور بین‌اللمل باشگاه استقلال؛

مانوسی‌فر: به دنبال رفع مشکلات احتمالی فیفا هستیم

معاون بین‌الملل اتحادیه فوتبال گفت: به طور کلی درصدد هستیم تا با رفع مشکلات احتمالی فیفا خطری باشگاه استقلال را تهدید نکند.

مانوسی‌فر: به دنبال رفع مشکلات احتمالی فیفا هستیمعلیرضا مانوسی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد خطر کسر امتیاز از استقلال در صورت پرداخت نشدن مطالبات تونی کاروالیو اظهار داشت: در حال حاضر بحث کسر امتیاز در میان نیست اما باید این موارد را جدی گرفت. فیفا نیز تا روز شنبه هفته آینده به استقلال مهلت داده تا مطالبات تونی کاروالیو را پرداخت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد به طور حتم پرونده این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا می‌رود.در نظر دارم فردا نامه‌ای را به فیفا ارسال و برای پرداخت مطالبات این بازیکنان فرصت بخواهیم تا در اسرع وقت پول بازیکن مورد نظر را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: باید بگویم در طول سه سال گذشته بازیکنان خارجی که برای استقلال بازی کرده‌اند از این باشگاه به دلیل دریافت‌نکردن مطالبات‌شان به فیفا شکایت کرده‌اند و باشگاه باید نسبت به موارد اخطار اقدامات لازم و به جایی را انجام دهد.

مانوسی‌ ادامه داد: درصدد هستیم تا در اسرع وقت اقدامات قانونی را برای مشکلات احتمالی فیفا انجام دهیم تا در آینده به مشکل غیرمنتظره‌ای برنخوریم.

معاون بین‌الملل اتحادیه فوتبال عنوان کرد: به طور کلی باشگاه باید نسبت به احکام و نامه‌هایی فیفا بی‌اعتنا نباشد چرا که در هر صورت کمیته انضباطی فیفا نسبت به این موضوع واکنش نشان میدهد.

مانوسی‌فر گفت: باید بگویم بهتر است اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نسبت به این اخطارها بی‌اهمیت نباشد و اقداماتی را در نظر بگیرند تا هر چه زودتر مطالبات بازیکنان خارجی پرداخت شود. در هر صورت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنانی که به فیفا شکایت کرده‌اند باعث می‌شود استقلال به دردسر بیفتد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار