جمیری در نطق میان دستور:

شورای نگهبان را چشم بینای نظام در انتخابات می‌دانیم

نماینده بوشهر گفت: شورای نگهبان، چشم بینای نظام در امر انتخابات و تضمین کننده سلامت انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،"عبدالکریم جمیری" در نطق میان‌دستور صحن علنی امروز با درود بر ارواح پاک شهدا و روح ملکوتی امام شهدا و آرزوی صحت و سلامت کامل برای مقام معظم رهبری، شهادت امام محمد باقر (ع) را به محضر ولی‌عصر (عج) و ولی امر مسلمین و عموم مسلمانان تسلیت گفت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم اظهار داشت: لازم می‌دانم در آستانه هفته دفاع مقدس یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشته و رشادت‌های ایثارگران، جانبازان، آزادگان و صبر و استقامت خانواده معظم‌شان را ارج نهاده و برای همه آنان از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی طلب نمایم.

وی تصریح کرد: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بهاری دیگر از کسب علم و دانش بر خود لازم می‌دانم پیام تبریک و ارادت خالصانه خود را به محضر خانواده بزرگ آموزش و پرورش کشور تقدیم نمایم و به همه مسئولان توصیه نمایم قدر معلمان را بدانید و برای آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنید، چون همه سرمایه‌گذاری‌ها بدون توجه به آموزش و پرورش بی‌نتیجه است.

جمیری افزود: به فرموده معمار کبیر نظام مقدس انقلاب اسلامی، انقلاب ما انفجار نور بود، نوری که از زلال معنویت و معرفت اسلام سرچشمه گرفت و به حق نخستین پرتوهای آن به دست معلمان نیک‌سرشت در دل و جان فرزندان این مرز و بوم تابید و به یاری حق می‌تابد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم گفت: اگر امروز همان روحیه انقلابی در کشور حاکم است، نتیجه نورانیتی است که از اسلام بر آن تابیده است و اگر برخی کورکورانه به دنبال این هستند که به تعبیر رهبر فرزانه، انقلاب اسلامی ما را مقطعی معرفی نمایند و به دنبال آن هستند که نام اسلام را از انقلاب و ملت ما حذف کنند و همچنین روحیه انقلابی را در جامعه ما کمرنگ نمایند، همه و همه اینها به این دلیل است که اسلام عزیز تمام‌ قامت در برابر فزو‌ن‌خواهی و ظلم و ستم آنان قد برافراشته  است. به راستی چرا برخی از نام اسلام می‌ترسند؟

وی اظهار داشت: چرا برخی نهاد مقدس شورای نگهبان را آماج حملات بی‌رحمانه خود قرار می‌دهند؟ به تاسی از سکاندار حکیم نظام انقلاب اسلامی‌مان رای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و حقیقتا شورای نگهبان را چشم بینای نظام در امر انتخابات می‌دانیم و معتقدیم کامل‌ترین و دقیق‌ترین قضاوت‌ها و تعیین‌کننده سلامت انتخابات در این نهاد محقق می‌گردد و به بدخواهان هشدار می‌دهیم مراقب رفتار ساختارشکنانه خود باشیم که این مردم غیور با کسی تعارف ندارند.

جمیری سپس به مشکلات حوزه انتخابیه خود در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: حقیقتا مردم استان بوشهر تشنه‌اند، آیا زیبنده این دولت است که فقط یک نوبت در روز به این منطقه آبرسانی صورت گیرد؟ وضعیت حال و گذشته را به گردن گذشتگان می‌گذاریم، آینده‌ را دریابیم و طرحی نو دراندازیم.

وی به مسئله ریزگردها و تبعات آن نیز اشاره کرد و گفت: واقعا جا دارد از تریبون مجلس از متولیان برنامه خندوانه که با مطرح کردن موضوع ریزگردها این مسئله را به صدرخبرها بردند تشکر کنم و بگویم که ریزگردها نفس مردم بوشهر را تنگ کرده‌ است و زندگی مردم را با مشکل روبرو کرده است و حتی رفت و آمد ما را هم مختل کرده است.

جمیری به یکسری از مشکلات دیگر حوزه انتخابیه خود نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: به هم استانی‌هایم قول می‌دهم تا حصول نتیجه مشکلات‌تان را پیگیری نمایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار