قم؛

آشنایی کودکان با چهارده معصوم(ع) با استفاده از نرم افزار رنگ آميزی

نرم افزار گل‌های قالی در مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران برای اشنایی کودکان با چهارده معصوم تولید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان جوان از قم؛ حجت الاسلام سجاد نیکخو با اشاره به اينكه دین اسلام بر تعليم و تربيت کودکان تاکید ويژه‌اي دارد، اظهار کرد: اسلام کار مربیان و معلمان را به كار انبياء الهی تشبيه كرده است، بنابراين نمي‌توان از اين مهم چشم پوشي كرد و آن را ناديده گرفت.

وی كودكي را حساس‌ترين دوره زندگي انسان‌ها دانست و بيان كرد: آنچه كه ما در كودكي به بچه‌ها آموزش بدهيم در ذهن آنها نقش بسته و ماندگار مي‌شود، پس ضرورت دارد كه بدانيم چه مطالبی را به آنها بياموزيم تا در بزرگسالي از آن بهره ببرند.

مدير آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران توليد نرم‌افزار را يكي از ابزارهای آموزشی برای كودكان برشمرد و عنوان كرد: می‌توانیم با بهره‌گیری از نرم افزارهای مختلف با زبان کودکانه پيام‌های فرهنگي را به کودکان منتقل کنیم و ما وظيفه داريم در راستاي توليد این نرم افزارها گام برداريم و پيام هاي ضروري را به كودكان ابلاغ كنيم.

نیکخو يادآور شد: آموزش اگر با هنر تلفيق شود قطعاً تاثير عميقي داشته و ماندگار مي شود و اين كار علاوه بر تاثير تربيتي باعث تعميق باورها و اعتقادات در كودكان مي شود و کودکان را با ارزش‌هاي اسلامي آشنا مي كند.

وی از توليد و توزيع نرم افزار رنگ آميزي در اين مركز خبر داد و خاطرنشان كرد: اين نرم افزار به رنگ آميزي گل هاي قالي اشاره مي كند و همراه آن به معرفي چهارده معصوم(علیهم السلام) مي پردازد.

مدير آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: همچنين نرم افزارگل هاي قالي به لقب معصومين(علیهم السلام) نيز اشاره ويژه دارد و در نهايت به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) رسیده و موضوع انتطار را مطرح مي كند. 

نیکخو در پایان خاطرنشان کرد: مطالب و محتواي اين نرم افزار در قالب كتاب نيز تهيه و توليد شده است و علاقه مندان مي توانند آن را از مركز گل نرگس در مسجد مقدس جمكران دريافت كنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.