حین غذا خوردن از خود سلفی بگیرید + عکس

همانطور که مي دانيد، يکي دو سالي است که شور و شوق گرفتن عکس هاي سلفي در میان کاربران فضای مجازی بسیار باب شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر شما هم از آن دسته افراد هستيد که خيلي به اين مدل عکاسي از خود علاقه داريد، بايد خبر جالبي برايتان باشد که وسيله اي مانند مونوپاد که يک سر آن قاشق است، توسط شرکتي که غلات صبحانه را توليد مي کند به نام Cinnamon Toast Crunch، ساخته شده، و شما مي توانيد با استفاده از آن، حين غذا خوردن هم از خود عکس بگيريد و در صفحات اجتماعي خود قرار دهيد.

اين وسيله مونوپاد مانند تا ۳۰ اينچ (۷۶.۲ سانتي متر)، افزايش طول خواهد داشت، يک سر آن يک قاشق وجود دارد، و در سر ديگر آن مي توان گوشي يا دوربين قرار داد، همانطور که انتظار مي رود يک ريموت کنترل هم براي براي گرفتن عکس تعبيه شده است.


حین غذا خوردن از خود سلفی بگیرید + عکس



اين وسيله مي تواند يک روش منحصر به فرد براي علاقه مندان به ضبط لحظات صبحانه باشد. در هر صورت اگرچه بيشتر جنبه سرگرمي و فان دارد، ولي نشان مي دهد که تا چه حد مردم درگير اين رفتارها شده اند، بسياري از ما حتي نمي توانيم بيش از ۵ دقيقه بدون گرفتن عکس بمانيم.

با موجي که در صفحات اجتماعي و تحولات رفتاري مردم جامعه رخ داده است، شايد خيلي هم ضروري باشد که در طول جويدن غذا از خود عکس بگيرند. گفتني است که اين وسيله به صورت رايگان در اختيار افراد قرار مي گيرد.
 
منبع : مشرق

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار