شهرکرد؛

آغاز برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

همزمان با 31 شهریور، اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازشهرکرد؛ همزمان با 31 شهریور، ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری با رژه نیروهای مسلح در شهرکرد (از مقابل استانداری)  و رزمایش همزمان گردان های بیت المقدس، الزهراء و کوثر در سایر مراکز شهرستان های استان آغاز شد.

ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس امسال همزمان در سراسر کشور از۳۱ شهریور با شعار «ما می توانیم با همدلی و همزبانی» و با اجرای رژه نیروهای مسلح آغاز و تا 6 مهر ادامه دارد.

نخستین روز از هفته دفاع مقدس امسال با عنوان «نیروهای مسلح، سلحشوری و پایمردی»، دومین روز«روحانیت، علم و دانش پژوهی و سربازان»، سومین روز «شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی»، چهارمین روز «معنویت، زنان، خانواده و سلامت»، پنجمین روز «دفاع همه جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف»، ششمین روز «ولایتمداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان»و هفتمین روز «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی، بیداری اسلامی و استکبار ستیزی» نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، از پیش بینی اجرای 616 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

سردار رضا محمد سلیمانی گفت: از این تعداد 366 برنامه به صورت درون سازمانی در رده های مختلف سپاه و بسیج و 250 برنامه نیز برای آحاد جامعه و به صورت برون سازمانی اجرا می شود.

به گفته وی، علاوه بر رژه نیروهای مسلح و رزمایش همزمان گردان های بیت المقدس، الزهراء و کوثر در 31 شهریور، نواخته شدن زنگ مقاومت و سخنرانی راویان دفاع مقدس در مدارس همزمان با بازگشایی مدارس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهداء، یادواره شهدای شهرستان ها، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء و ایثارگران، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه ها و برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان اردل را از دیگر ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری است.

31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال 1359 و اولین روز از هفته دفاع مقدس می باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.