ساری؛

طنین دعای عرفه در ۳۲۰ مسجد و اماکن متبرکه مازندران

دعای عرفه در ۳۲۰ مسجد و اماکن متبرکه مازندران طنین انداز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از ساری؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دعای عرفه در مساجد مازندران گفت: دعای عرفه در بیش از ۳۲۰ مسجد و اماکن متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شکریان افزود: اعتقاد داشتن به بزرگی خداوند، شناخت حقیقت جهان هستی، طلب آمرزش گناهان و حلاوت ذکر خدا و عشق به خالق هستی را از معارف حقیقی دعای عرفه برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این‌که دعای عرفه بهترین فرصت برای تجدید عهد و میثاق با خدبه اوند منان است، یادآور شد: انسان در این دعای شریف می‌گوید که پروردگارا به‌سوی تو روی آوردم و به ربوبیت تو گواهی می‌دهم.

وی با تأکید بر این‌که روز عرفه بهترین فرصت برای شکستن بت‌های درون است، یادآور شد: این روز گران‌قدر زمانی ارزنده برای رسیدن به‌غایت آمال عارفان و هم‌جواری با عرش الله است.

به گفته وی؛ عرفه روز بسیار بزرگ در بیان اهل ‌بیت (ع) بوده و خداوند متعال بندگان خودش را در این روز مورد عفو و رحمت خاص قرار می‌دهد که در حدیثی از امام صادق (ع) این روز به‌اندازه ماه مبارک رمضان دارای ارج و منزلت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین  شکریان از تشکیل ستاد ویژه برگزاری این ایام، اعزام روحانیان به مساجد و اماکن برگزاری دعای عرفه، نشست شورای کانون مداحان استان و فعال‌سازی هیئت‌های مذهبی برای برگزاری برنامه‌های باشکوه این ایام خبرداد.

وی یادآور شد: ‌مهم ‌ترین اعمال مستحبی روز عرفه قرائت دعای عرفه است که هر کس این دعای با مضامین عمیق را بخواند مورد لطف و رحمت الهی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /س

برچسب ها: طنین ، دعا ، عرفه ، مسجد ، اماکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.