ساری؛

برپایی نمايشگاه دستاوردهاي قرآني موسسات قرآن و عترت مازندران

نمايشگاه دستاوردهاي قرآني موسسات قرآن و عترت مازندران برپا مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران در نشست هم انديشي موسسات فرهنگي قرآن و عترت با اشاره به فعاليت هاي شايسته و قابل تقدير برخي موسسات قرآني اين استان گفت: بررسي نقاط قوت و ضعف و راهكارهايي بقا و آينده موسسات قرآني در دستور كار معاونت قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران لحاظ شده است.

فوقي با اشاره به اينكه بيمه فعالان قرآني از مطالبات به حق فعالان اين عرصه است، افزود: تاكنون پرونده بيمه هزار و 765فعال قرآني اين استان بررسي و اقدامات لازم جهت برقراري بيمه آنها صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاري هفته قرآن و عترت در بهمن ماه جاري و اينكه برنامه های هفته قرآن و عترت در همه شهرستان های استان مازندران برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد که برگزاری هفته قرآن و عترت زمینه گسترش و احیا برنامه های قرآنی این استان را فراهم آورد.

معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران با اشاره به برگزاري اولين يادواره شهداي قرآني در اين استان،گفت: باتوجه به تشكيل معاونت قرآن و عترت در دستگاه فرهنگ و هنراين استان اقدام به شناسایی و معرفی شهدای قرآنی اعم از معلمين، حافظين، قاريان، موذنين در دستور كار جامعه قرآني مازندران قرار گرفته است.

فوقي با بيان اينكه ثبت نام چهاردهمين آزمون سراسري قرآن و عترت در سطح موسسات و مراكز فرهنگي قرآن و عترت اين استان در حال انجام است، خواستار همكاري جهت مشاركت حداكثري همه اقشار جامعه از سوي موسسات قرآني استان شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.