ساری؛

کشف و ضبط 7 قبضه اسحله شکاری از شکارچیان غیرمجاز درآمل

رییس اداره محیط زیست شهرستان آمل از کشف 7 قبضه اسحله شکاری از شکارچیان غیرمجاز درآمل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ بهمن صادق نژاد گفت :از این تعداد 6 قبضه دارای مجوز و یک قبضه غیر مجاز است که کشفیات بهمراه پرونده به مراجع قضایی جهت تصمیم گیری ارسال شد.

وی افزود : این پرندگان مهاجر از سیبری مسافت 3500 کیلومتری را طی می کنند و به سمت ایران و مازندران و شهرهایی که دارای تالاب هستند زمستان را سپری می کنند.

به گفته صادق نژاد : در نیمه دوم اسفند ماه نیز این پرندگان به سیبری بازگشت می کنند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان آمل با تاکید بر اینکه شکارچیان از فرصت استفاده کرده و این پرندگان را شکار می کنند گفت: به منظور کنترل و نظارت و پایش محیط طبیعی محیط بانان درمناطق مختلف تالابی، جنگلی و کوهستان حضور فعال دارند.

بهمن صادق نژاد افزود: حامیان محیط زیست شهرستان، در اطلاع رسانی بموقع و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز حیات وحش، احساس دین و وظیفه می نمایند و این فرهنگ و نگرش والا بسیار شایسته تحسین و تقدیر است.

به گفته وی: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با توجه به همه کمبودها تمام تلاش و کوشش خود را در جهت حفظ و حراست از طبیعت که هدیه خداوند به انسانها می باشد به کار می گیرند تا نسل های آینده نیز بتوانند از این زیبایی های بی بدیل و بی نظیر خلقت بهرمند شوند.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: کشف ، ضبط ، قبضه ، اسلحه ، شکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.