ساری؛

راه اندازی مجتمع تئاتر شهرآمل

مجتمع تئاتر شهر آمل پایتخت فرهنگ و هنر مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، جلسه شورای اسلامی شهر آمل با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به رکود بازار که بر درآمد شهرداری تاثیر گذاشته است افزود: خوشبختانه با درایت شهردار و پرسنل شهرداری علیرغم رکوردی که بر بازار حاکم است طرح های خوبی را در دست اجرا داریم.

اسدالله تورنگ گفت : تمام تلاش مان این است که از پراکندگی پروژه ها در سطح شهر جلوگیری کنیم تا بتوانیم پروژه ها را براساس زمان بندی شده و اولویت اجرایی کنیم.

وی با تاکید بر فعالیت در جهت بازگشایی بلوار ولایت شمالی ادامه داد: خوشبختانه شهرداران گذشته برای آزاد سازی قسمتی از پروژه تلاش خوبی داشتند که با همت و درایت شهرداری و سازمان های وابسته ظرف مدت یکماه دیگر این پروژه افتتاح و هدیه به شهروندان می شود.

وی اضافه کرد: علیرغم وجود مشکلات در بودجه شهرداری تمام تعریض های انجام شده با رضایت کامل شهروندان همراه بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر آمل با تشکر از صعه صدر اعضای شورا در خصوص برگزاری انتخابات هیئت رئیسه گفت: ما طرفدار خبرنگاران شهر هستیم که در جهت وحدت و اتحاد بین مسئولین حرکت کنند ولی متاسفانه در انتخابات هیئت رییسه شورا شیطنت هایی را در برخی از رسانه ها شاهد بودیم که به دور از اخلاق خبرنگاری است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با اشاره به سابقه دیرینه شهرستان در فرهنگ وهنر گفت: شهرستان آمل پایتخت فرهنگ و هنر مازندران می باشد که به جهت نداشتن مکانی برای هنرمندان برای اجرا برنامه ها 30 درصد اجرا به سمت شورا و شهرداری می رود که جای تقدیر و تشکر دارد.

محمد محمدی افزود: در گذشته قرار شد که در 8 استان کشور مجتمع تئاتر شهر ایجاد شود و متاسفانه با توجه به صبغه تاریخی مازندران نامی از آن در بین استانها مطرح نشد.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: راه اندازی ، مجتمع ، تئاتر ، شهر ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.