هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان

امیر شقاقی به ایراندوست رسید

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر جمعه در حالی آغاز می شود که شاگردان امیرشقاقی در قالب تیم شهرداری سیرجان میزبان ملوان است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، روز جمعه 3 مهر با برگزاری 5 دیدار از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

در مهم ترین دیدارهای این هفته تیم  شهرداری سیرجان که از شاگردان امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی جوانان بهره می برد، میزبان شاگردان مریم ایراندوست است.

 مریم ایراندوست سرمربیگری تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی را بر عهده دارد. ایراندوست پس از کسب نتایج ضعیف  تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی به عملکرد بازیکنان و امیرشقاتی انتقادات بسیاری را  ایراد کرده است. هفته چهارم را می توان انتقام گیری شقاقی و ایراندوست از یکدیگر بیان کرد.

تیم شهرداری سیرجان در حالی به مصاف ملوان می رود که هم اکنون با 6 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته است و به جبران  باخت هفته  پیش پذیرای ملوان هستند. از طرفی شاگردان ایراندوست با  انجام دو بازی و کسب 4 امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته است.

تقابل تیم های شهرداری سیرجان و ملوان بندر انزلی از جهاتی برای ایراندوست که منتقد اصلی به عملکرد شاگردان امیر شقاقی بود، بسیار مهم است از طرفی بازیکنان شهرداری سیرجان نیز به دنبال اثبات قدرت فنی خود مقابل ایراندوست هستند.

در تیم شهرداری ازنا در هفته چهارم میزبان وحدت ایثار گرگان است. تازه های لیگ برتری در شرایطی متفاوت به مصاف هم می روند، تیم ازنای لرستان با استراحت قهرمان دوره قبل رقابت ها است.

شهرداری بم در این دوره از رقابت ها عملکردی مشابه سال های گذشته به نمایش نگذاشته است اگر چه مسئولان این تیم دلیل عملکرد ضعیف تیم  شهرداری بم را جذب بازیکنان بومی بیان کرده‌اند اما به  نظر می رسد مسائل دیگری در کسب نتایج ضعیف شهرداری بم دخیل است.

در آخرین دیدار این هفته از رقابت ها تیم آینده سازان میهن نجف آباد میزبان شهرداری سنندج است. هر دو تیم با پیروزی به مصاف هم می روند.‌ آینده سازان موفق شد در هفته پیش از بم از سد تیم شهرداری عبور کند و از طرفی تیم  شهرداری سنندج نیز موفق به شکست شهرداری سیرجان در هفته گذشته شده  است از این رو بازیکنان هر 2 تیم با روحیه و اعتماد به نفس بالا  به مصاف هم  می روند.

یک  هفته ای مقابل تیم وحدت که ظاهر می شود از طرفی بازیکنان وحدت ایثار گرگان که نتیجه هفته سوم رقابت ها را با سه گل واگذار کرده است به جبران باخت و کسب امتیاز در لرستان به رقابت می پردازند.

در ادامه رقابت ها ورزشگاه تختی ایلام، میزبان تیم  شهرداری بم  است. تیم  پالایش گاز ایلام با شهرداری بم  روبه رو می شود.

گفتنی است، تیم  دلوار کشتی جنوب بوشهر به دلیل انصراف تیم آشیان همدان این هفته استراحت می کند.

شایان ذکر است: مسابقات هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر جمعه بصورت همزمان در ساعت 10 صبح برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار