تبریز؛

رضایتمندی مردم بزرگترین پاداش نیروی انتظامی

فرماندار شهرستان اهر گفت: رضایتمندی مردم بزرگترین پاداش نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید محمد عابدی؛ در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان اهر گفت: امروز آسایش و امنیتی که در کشور حاکم است به برکت حضور نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح است.

وی، افزود: امنیتی که در کشورمان حاکم است در هیچ کشوری و حتی کشورهای پیشرفته  و توسعه یافته وجود ندارد.

فرماندار شهرستان اهر، گفت: حضوری که نیروی انتظامی در شهرها، جاده ها و اماکن عمومی دارد مردم با آرامش و آسایش کامل در رفت و آمد و کار و تلاش هستند.

وی، افزود: نیروی انتظامی در کنار برقراری امنیت، وظایفی مختلفی نیز دارد که یکی از این وظایف مبارزه و پیشگیری از اعتیاد می باشد که در این زمینه بیشترین عملکرد را دارد و در راه مبارزه با اعتیاد شهدایی را نیز تقدیم کرده است.

عابدی، گفت: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند در طول سال قدردان زحمات نیروی انتظامی باشند و هفته نیروی انتظامی نیز می تواند بهترین فرصت برای تقدیر از این نیروی خدوم باشد که امیدواریم مردم و مسئولان قدردان آنها باشند.

در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر نیز از پیش بینی اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی در شهرستان اهر در طول هفته نیری انتظامی خبر داد.

سرهنگ محمدی، گفت: جهت حفظ امنیت در جامعه باید همه مردم احساس وظیفه کنند و در ارتقای بیشتر امنیت همراه و همگام با نیروی انتظامی باشند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.