تبریز؛

تأکیدبر آموزش ادارات در راستای مقابله با تهديدها دربخش كشاورزی در شهرستان اهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر، به آموزش ادارات در راستای مقابله با تهديدها در زيربخش كشاورزی در شهرستان اهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسدی، در جلسه پدافند غیرعامل در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اهر گفت: ارتقای درجه مكانيزاسيون كشاورزی، افزايش ضریب مكانيزاسيون و حفظ خاک ورزی های حفاظتی از اقدامات انجام شده در راستای پدافند غيرعامل در بخش كشاورزی می باشد.

وی، افزود: شناسایی بخش کشاورزی و ارایه راه در راستای امنيت غذایی مهمترين اهداف پدافند غيرعامل می باشد كه با حفظ كشاورزی پايدار انجام خواهد پذيرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر، همچنين به ضرورت و اهميت اقدامات لازم در مقابله با حوادث غيرمترقبه به عنوان بخشی از پدافند غيرعامل اشاره كرد و گفت: در اين راستا با تمامی امكانات موجود و برنامه ريزی های لازم و در خواست كمک های مردمی و بهره گيری از امكانات ساير ارگان ها نسبت به رفع مشكلات اقدامات لازم صورت گرفته و تمهيدات لازم انجام پذيرفته است.

اسدی، گفت: هدف از تشكيل جلسه پدافند غیرعامل تشريح وظایف اعضای جلسه می باشد که ضمن تشريح وظایف اعضاء، از شركت كنندگان جلسه كه مركب از مسئولين ادارات شهرستانی بودند خواسته شد نسبت به مفاد صورتجلسه و برنامه ريزی های شورای پدافند غيرعامل فعاليت بيشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.