تبریز؛

همایش تجلیل از ایثارگران قرارگاه منطقه ای عاشورا در تبریز

در مراسمی از از ایثارگران قرارگاه منطقه ای عاشورا وخانواده های معظم شاهد ایثارگران و پیشکسوتان تجلیل شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله مجتهد شبستری ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم با تشریح وضع دفاعی کشورمان در اوایل دوران دفاع مقدس و با مقایسه لشگر مسلمانان درصدر اسلام و حضورجوانان در روزهای اول جنگ تحمیلی گفت:: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی اسلام در برابر کفر جهانی بود .

امام جمعه تبریزدر ادامه سخنان خود با اشاره به نقش رهبری مدبرانه جمهوری اسلامی ایران پذیرش قطعنامه را از تدابیر و مصلحت اندیشی امام راحل دانست و تاکید کرد: جامعه نباید دفاع مقدس را فراموش کند و جوانانی که این دوران را ندیده اند باید با دلاوریهای و فداکاریهای پدران و برادران خود آشنا شوند.

وی با تقدیر از تلاشهای سپاه پاسداران در دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی از بی تفاوتی برخی نیروهای ارزشی در برابر تبلیغات ضد ارزشی ابراز تاسف کرد و تبیین و توجیه آنان را از وظایف بسیج وسپاه دانست.

وی همچنین تولید برنامه های فرهنگی برای جوانان را ضروری دانست.

پاشایی ، جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای عاشورا نیز در این همایش با بیان اینکه تجلیل از ایثارگران و خانواده های آنان یک وظیفه وافتخار ملی است برای تداوم این برنامه ها ابراز امید واری کرد وگفت: دفاع مقدس از کیان کشورهای اسلامی تمام نشده و امروز هم رزمندگان مدافع حرم و اسلام بر علیه استکبار و ایادی آنان در حال نبرد هستند.

دراین مراسم از جانبازان ، خانواده شاهد مدافع حرم و نیز پیشکسوتان قرارگاه منطقه ای عاشورا تجلیل شد .
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.