افشارزاده: استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید سخت تلاش کند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید سخت تلاش کنند تا بتوانند نتایج قابل قبولی در بازی های لیگ کسب کند.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی فوتبال استقلال در مقابل راه آهن در هفته هفتم لیگ برتر گفت: انتظار داشتیم بازیکنان بازی بهتری را به نمایش می گذاشتند اما این امر صورت نگرفت و این دیدار را بازیکنان با تساوی به پایان رساندند . بهتر بود بازی در مقابل تیم راه آهن با برد به اتمام می رسید اما باید بگویم بازیکنان هم تمام تلاش خود را در این دیدار به کار گرفتند و جا دارد از اعضای تیم و بازیکنان تشکر کنم . نکته قابل توجه این است که استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید سخت تلاش کند تا بتواند به موفقیت برسد

افشارزاده استقلال ادامه داد :تیم راه اهن نیز عملکرد خوبی در زمین داشت و بازیکنان این تیم با انگیزه خوبی بازی می کردند و ما در مقابل تیم راه آهن موقعیت های خوبی را از دست دادیم و بازیکنان نتوانستند آن طور که باید از موقعیت ها به خوبی استفاده کنند.

افشارزاده افزود : امیدوارم بازیکنان تیم با تمریناتی که در آینده در پیش رو دارند بتوانند همانند بازی های گذشته عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارند.

 وی تصریح کرد : بازیکنان و اعضای تیم زحمات زیادی کشیدند و از آنها برای این دیدار تشکر می کنم اما آبی پوشان بدانند برای رسیدن به قهرمانی راه سختی در پیش دارند و باید تمام توانشان را در بازی های لیگ به کار بگیرند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار