معرفی برترین برندهای مراکز خرید کشور در 7 مهر

دومین همایش برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور با هدف تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان، فعالان و برندهای برتر این صنعت در هفتم مهرماه با شعار "مراکز خرید، نمادهای شهری، مقاصد گردشگری " برگزار می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس شاهرخ کشاورز دبیر کل این همایش، با بیان اینکه در این رویداد، بیش از 400 کارفرما و مدیر مراکز تجاری از سراسر کشور و 200 برند فعال در مراکز تجاری حضور می‌یابند، گفت: هدف از برگزاری این مراسم تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه، فرهنگ‌سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره‌برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان در این زمینه است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش در کنار یکدیگر به بحث و گفتگو در مورد بررسی راه‌های موفقیت مراکز خرید و نیازهای متقابل برندها و مراکز تجاری می‌پردازند.

سردبیر این ماهنامه حوزه‌های اصلی انتخاب برترین‌های این صنعت توسط هیات داوران همایش را در سه دسته اعلام و تشریح کرد: دسته اول شامل برندها و فروشگاه‌های برتر فعال در مراکز تجاری کشور می‌شود.

به گفته کشاورز دسته دوم را معماران، مدیران، وکلا، بهره‌برداران و نویسندگانی تشکیل می‌دهند که در مورد مراکز خرید و برندها کتاب منتشر کرده‌اند و دسته سوم شامل مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری موفق در حال ساخت، در حال افتتاح و در حال فعالیت می‌شوند که بر اساس برخی معیارها و ضوابط مجمع جهانی مراکز خرید انتخاب شده‌اند.

توجه به برندینگ شهری
وی بیان کرد: در این رویداد به مباحثی نظیر برندینگ شهری و سازه‌ای، نقش طراحی و معماری در موفقیت مراکز خرید، معرفی و استفاده از خدمات پولی و مالی و تامین اعتبار در ساخت مراکز خرید و استراتژی برندها جهت حضور در بازار پرداخته می‌شود.

به گفته کشاورز بررسی چشم‌انداز، چالش‌ها و فرصت‌های ساخت و بهره‌برداری از مراکز خرید ایران و جهان و راهکار‌های استفاده از زیر ساخت‌های IT و تکنولوژیکی در ساخت و راه‌اندازی مراکز خرید دیگر موضوعات دومین همایش برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور هستند.

بر اساس این گزارش ماهنامه تجارت‌طلایی به عنوان تنها نشریه تخصصی مراکز خرید و برندهای برتر، پس از برگزاری اولین دوره این رویداد در سال‌گذشته، انتشار 30 شماره از نشریه و برگزاری 18 میزگرد در حوزه‌های مرتبط با بهره‌برداری صحیح و عملکرد موفقیت‌آمیز مراکز تجاری، اکنون اقدام به برگزاری دومین دوره این همایش می‌کند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

برچسب ها: برند ، مراکز خرید ، معرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار