باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسی:

آل سعود عرضه اداره حج را ندارد/ قرائت گزارش کمیسیون برجام حداکثر تا سه شنبه آینده

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: شاکله اتحاد اصولگرایان معین و مقرر شده تا جامعه روحانیت مبارز با نهایی کردن هیئت مرکزی، شورای هماهنگی فعالین اصولگرایی را تاسیس کند.

آل سعود عرضه اداره حج را ندارد/ جامعه روحانیت مبارز مامور تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان /قرائت گزارش کمیسیون برجام حداکثر تا سه شنبه آینده به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه تشکل متبوعش که عصر امروز (شنبه 4 مهر ماه) برگزار شد با اشاره به فاجعه عظیم منا اظهار داشت: این مصیبت عظیم که عید قربان و غدیر مسلمانان را به عزا تبدیل کرد، در جایی که اصولا مامن و مرکزامن الهی است، اتفاق افتاد. 
 
وی افزود: این منطقه باید برای همه حتی آن هایی که به امنیت ایمان ندارند، امن باشد. 
 
باهنر دلیل وقوع حادثه منا را نشات گرفته از بی تدبیری، بی لیاقتی و بی عرضگی خاندان آل سعود دانست و در همین باره گفت: خاندان آل سعود با بهره مندی از امکانات و پول نفت مسلمانان، مشغول صفاکی و برادرکشی در یمن است و قاعدتا اگر تمام توانشان را هم متمرکز کنند، به یک کار مهم نمی توانند برسند. 
 
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به سابقه طولانی خاندان آل سعود درمدیریت حج ابراز کرد: خاندان آل سعود به اندازه عمر طولانی حکومت نکبت بار خود، تجربه اداره حج را دارند. 
 
وی در همین باره افزود: در دوره های گذشته، امنیت حج به عهده سرتیپ ها و امرای لشکر عربستان بود اما امسال آن ها به دلیل مشغولیتشان در خونریزی مردم یمن، امنیت حج امروز به یک سری افراد بی تجربه و سطحی نگر سپرده شده است.  
 
باهنر در ادامه اظهارات خود ادامه داد: حتی اگر از حسن ظن خود دست بردارید، امکان دارد به نقش تروریست های دست پرورده آل سعود در حادثه منا برسیم .  
 
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تلاش داریم تا در مجلس دولت موظف کنیم که از طریق سازمان کنفرانس اسلامی فکر عاجلی برای مدیریت حج تمتع انجام دهد و حداقل مدیریت آن به مجموعه کشورهای اسلامی سپرده شود.  
 
باهنر با بیان اینکه رژیم آل سعود نشان داده که در اداره حج بی عرضه است و در عین حال نمی شود به آن ها اعتماد کرد گفت: امروز وضعیتی پیش آمده که رژیم صهیونیستی از رفاقت با آل سعود افتخار می کند. 
 
وی در همین باره تاکید کرد: طایفه آل سعود لیاقت اداره مراسم بت شکن و استکبار شکن حج را ندارد و کشورهایی که در حادثه منا شهید داده اند باید پیگیر این موضوع باشند.  
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره کمیسیون ویژه بررسی برجام و برنامه های آتی آن گفت: کمیسیون ویژه برجام کارش را تمام کرده و فردا یا حداکثر سه شنبه هفته آینده گزارش خود را پیرامون برجام در صحن علنی مجلس قرائت می کند.  
 
باهنر خبر داد احتمال دارد به سمت تصویب ماده واحده ای برویم که در عین مشخص کردن چارچوب ها و خطوط قرمز در آن، به دولت این اجازه را بدهیم که در این چارچوب، اجرای آن را آغاز کند.  
 
باهنر درباره مسئله وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس اظهار داشت: شاکله اتحاد اصولگرایان معین و مقرر شده تا جامعه روحانیت مبارز با نهایی کردن هیئت مرکزی، شورای هماهنگی فعالین اصولگرایی را تاسیس کند. 
 
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در همین باره افزود: ممکن است همه اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان سیاسی باشند یا فعالان اجتماعی و فرهنگی هم در آن حضور پیدا کنند.  

انتهای پیام/    

برچسب ها: احزاب ، باهنر ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار