هلاکت سیزده نظامی عربستان نزدیک پایگاه نظامی جیزان

سیزده نظامی عربستان نزدیک پایگاه الحثیره به دست نیروهای یمنی به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ سیزده نظامی عربستانی پشت پایگاه نظامی الحثیره در جیزان عربستان به دست نیروهای یمنی به هلاکت رسیدند.

المسیره به نقل از یک منبع نظامی افزود: این نظامیان سعودی هنگام درگیری با نیروهای یمنی و حین تلاش برای باز پس گیری پایگاه الحثیره که در تصرف رزمندگان یمنی قرار گرفته بود به هلاکت رسیدند.

این منبع نظامی در ادامه تصریح کرد: ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن ضمن وارد کردن خسارت‌های سنگین به تجهیزات دشمن، آنها را مجبور به فرار و عقب نشینی کردند.
المسیره در ادامه با اشاره به پیشروی نیروهای یمنی به سوی پایگاه نظامی الحثیره در جیزان خاطر نشان کرد: ارتش یمن چند ساختمان پشت پایگاه نظامی الحثیره را به تصرف خود در آورد و علاوه بر آن پنج خودروی زرهی و تانک دشمن را نیز در جیزان منهدم کرد.

این شبکه به نقل از یک منبع نظامی ارتش و نیروهای مقاومت مردمی تاکید کرد: نیروهای ارتش سعودی از پایگاه های خود فرار و جسد 13 نفر از نیروهای خود را رها کردند. 
علاوه بر این، یگان موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن پنج خودروی نظامی عربستان از جمله یک تانک برادلی را در غرب روستای قمر منهدم کردند.

همچنین یک تانک سعودی در پایگاه نظامی ردیف در جیزان منهدم شد.
المسیره گفت: این پیشروی نیروهای یمنی در حالی صورت گرفت که نظامیان سعودی از باز پس گیری پایگاه های خود ناتوان مانده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار