چه بر سر «بادیگارد» آمد

با اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‎کیا تدوین فیلم توسط مهدی حسینی وند در حال انجام است و تاکنون بیش از 30 درصد از تدوین فیلم انجام شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه ترین ساخته بلند سینمایی با اعلام رسمی سایت فیلم در تاریخ 2 مهرماه به پایان رسید و هم اینک در استودیو مهدی حسینی‌وند تدوین فیلم در حال انجام است.تا کنون بیش از 30 درصد از تدوین فیلم انجام شده است تا پس از انجام تدوین، مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم هم پشت سر گذاشته شود. مهدی  حسینی وند تدوین فیلم سینمایی «چ» را نیز برعهده داشت و  «بادیگارد» چهارمین همکاری حسینی وند با حاتمی کیا پس از فیلم های چ، گزارش یک جشن و دعوت خواهد بود
 
آخرین سکانس های فیلمبرداری شده فیلم مربوط به سکانس های پایانی بود که در تونل امیرکبیر بخش‌هایی از آن هنوز مسدو است انجام شد تا گروه به راحتی بتوانند  صحنه های مربوط به تصادف، چپ کردن ماشین و انفجار را در آن منطقه فیلمبرداری کنند. اکثر صحنه‌های فیلم خیابانی بود که در خیابان های تهران، اتوبان امام علی، باکری، پل طبیعت ، سایت نطنز و ... فیلمبرداری شد.
 
فیلمبرداری فیلم سینمایی بادیگارد با ضبط سکانس های شبانه در ایام ماه مبارک رمضان آغاز و با ضبط سکانس های شبانه در عید غدیر به پایان رسید. مراحل فنی فیلم در حال انجام است و با توجه به فرصت باقی مانده تا جشنواره فیلم فجر شاید حاتمی کیا قصد داشته باشد فیلم دیگری را هم در این فاصله جلوی دوربین ببرد و در یک سال دو فیلم را به جشنواره فیلم فجر برساند.
 
تازه ترین ساخته حاتمی کیا (بادیگارد) مضمونی اجتماعی دارد و همان طور که از نام آن مشخص است درباره محافظی شخصی می باشد. نقش محافظ شخصی را پرویز پرستویی بازی می کند و از یکی از شخصیت های مهم نظامی محافظت می کند اما با کمی تامل به این مهم پی می برد که این شخصیت بیشتر به فکر منافع شخصی خود است. محافظ شخصی دچار تشکیک می شود و به همین دلیل محافظت از شخصیت مهم نظام را کنار می گذارد و از یکی از شخصیت های هسته ای محافظت می کند.
 
 در این فیلم طبق آخرین لیست ارائه شده بازیگرانی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی،بابک حمیدیان ، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی،دکتر محمود عزیزی ، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی،کامران نجف‌زاده، امین میری،حمیدرضا سلیمانی، چنگیز ناروئی،سیامک سالاری و … با همراهی:پریوش نظریه هنرمند خردسال: کیمیا حسینی به ایفای نقش می پردازند.

 منبع: فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار