شهرکرد؛

تسليت استاندار در پی درگذشت يكی از حجاج چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری در پيامی در گذشت يكی از حجاج هم استانی بيت الحرام را تسليت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قاسم سليمانی استاندار چهارمحال و بختياری در پيامی در گذشت هرمز داوری يكی از حجاج هم استانی بيت الحرام در حادثه پنج شنبه گذشته در منا را تسليت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

فاجعه تأسف‌بار و تأثر برانگيز منا كه در آن جمع كثيري از ضيوف‌ الرحمان و مومنانِ مهاجر الی الله از كشورهای گوناگون جان باختند، اندوهی بزرگ در جهان اسلام پديد آورد.

درگذشت مرحوم هرمز داوری يكی از هم استانی های عزيزمان در اين حادثه موجب تأثر و تأسف شد. اينجانب با قلبی سرشار از غم و همدردی با خانواده داغدار آن مرحوم، اين حادثه اندوهبار را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، بازماندگان معزز اين حادثه و به همه عزاداران در سراسر جهان اسلام تسليت عرض می كنم.

در پايان از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت برای جان باختگان، آرزوي شفای عاجل برای مجروحان و حج مقبول و سعی مشكور برای حجاج عزيز كشورمان توأم با امنيت و سلامت را مسئلت دارم.

گفتنی است:امسال 405 نفر در قالب سه کاروان از استان چهارمحال و بختیاری برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شدند که دو کاروان از شهرکرد ( به شماره های 18001 و 18003 ) و یک کاروان از بروجن ( به شماره 18005 ) می باشد.

در حادثه مرگبار صبح پنج شنبهدوم مهرماه جاری بر اثر ازدحام جمعیت حجاج بیت الله الحرام در رمی جمرات در منا، حدود 2 هزار نفر از حجاج جان خود را از دست داده و حدود 2 هزار نفر مجروح شدند.

در این حادثه تا کنون169زائر ایرانی کشته، ۸۵ نفر مجروح و298نفر هم مفقود شده که به کاروان ها بازنگشته اند.

17 نفر از حجاج استان چهارمحال و بختیاری هم در حال حاضر در لیست مفقودین قرار دارند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.