فنایی: هنوز آنقدر بدبخت نشدیم که داور خارجی بیاوریم

کارشناس داوری کشورمان معتقد است داوری ایران بالاتر از حد نصاب آسیا است و نیازی به داوران خارجی در لیگ نیست.

فنایی: هنوز آنقدر بدبخت نشدیم که داور خارجی بیاوریممحمد فنایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قضاوت ها در لیگ پانزدهم ضعیف بوده است. اما دلیلی ندارد که حرمت داوران را  از بین ببریم و دست گدایی به سمت داوران خارجی دراز کنیم.

وی درباره خداحافظی دسته  جمعی داوران از لیگ گفت: زمانی که به  داوران در ورزشگاه فحاشی می شود و هواداران به  خانواده آن ها توهین  می کنند، راهی جز خداحافظی وجود ندارد و این  امر باعث آن می‌شود تا داوری کشورمان هر روز ضعیف تر از گذشته شود. کمیته انضباطی باید هرچه سریعتر وارد عمل شود و با باشگاه ها و مربیان که به داوران بی احترامی می کنند برخورد کند. در 20 روز وقفه لیگ فرصت آن است  تا فدراسیون فوتبال و رأس آن کفاشیان یک  اتاق فکری تشکیل دهند و هرچه سریعتر به این  موضوع وارد  شوند، تا کنترل از دست  آنان خارج نشود و استعفای دسته  جمعی در داوری شکل نگیرد.

کمک داور پیشین درباره حضور داوران خارجی اظهار کرد: داوری کشورمان در سطح مطلوبی است  و جای شکی در آن نیست اما در این  چند هفته گذشته  هجمه زیادی روی داوران شکل گرفته است  و باعث ضعیف شدن داوری آن ها شده است. این  امر طبیعی است  می توان با  یک  برنامه ریزی هدفمند آن را  کنترل کرد و نباید دست  گدایی به  سمت داوران خارجی دراز کنیم، زیرا به  نفع داوری و فوتبال کشورمان نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
اشتباه داوری نیست چون یک طرفه هست
آخرین اخبار