فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده و دستگيري هشت نفر معتاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ يوسف ملك زاده گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده در حوزه استحفاظي كلانتري عباسيه و با مشاركت مأموران يگان امداد و كلانتري مذكور برگزار شد.

وي ادامه داد: مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي تعدادي از منازل خرده فروشان مواد مخدر را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي نسبت به بازرسي از اين مكان ها اقدام كردند.

سرهنگ ملك زاده تصريح كرد: در اين راستا هشت نفر معتاد دستگير و در بازرسي از محل حضور اين افراد 60 گرم ترياك، يك گرم شيره ترياك و دو دستگاه ترازوي توزين كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با بيان اينكه متهمان جهت سير مراحل قانوني و تشكيل پرونده به كلانتري انتقال داده شدند، افزود:طرح برخورد با موتور سيكلت سواران متخلف نيز در ادامه توسط مأموران به اجراء گذاشته شد كه در اين خصوص تعداد ۱۰ دستگاه موتور سيكلت توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ انتقال داده شدند.

وي افزود: مأموران انتظامي شهرستان شيراز با اجراي طرح هاي مختلف انتظامي در راستاي تأمين نظم و امنيت شهروندان اقدام كرده و شهروندان با همكاري و ارائه اخبار و اطلاعات، مأموران پليس را در اين راه ياري کنند.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.