شیراز؛

رونمایی از تیم برق جدید فارس

در مراسمی با حضور مسئولان ورزش فارس از پیراهن و تیم برق جدید فارس رونمایی شد .

رونمایی از تیم برق جدید فارسبه گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ در این مراسم وحید رضایی سرمربی تیم برق جدید فارس گفت : یک مجموعه سالم دور هم جمع شدند و امیدوارم فوتبال فارس به جایگاه اصلی خودش برگردد .

سرمربی برق جدید فارس در ادامه افزود : سال ها است جای خالی نماینده ای از فارس در لیگ برتر خالی است و امیدوارم با شکل گیری تیم هایی مانند برق جدید ، فوتبال شیراز و فارس بتواند افتخارات گذشته را تکرار کند .

جواد خیابانی مشاور مدیرعامل برق جدید فارس هم گفت : استان پهناور فارس دارای توانایی ها و استعداد های بالقوه ای است و به نظر من شیراز و فارس باید بیشتر در امر ورزش تلاش کنند و تشکیل تیم هایی مثل برق جدید می تواند در نهایت به این موضوع ختم شود که در آینده مانند اصفهان ، تهران و تبریز ، فارس هم دارای 2 یا 3 تیم در مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور باشد .

خیابانی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم های فوتبال در فارس بتوانند حق مردم فارس را از فوتبال ایران بگیرند چون جایگاه فوتبال فارس در این جایی که قرار دارد نیست .

در این مراسم مهدی رجب زاده بازیکن شیرازی و کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت : امیدوارم امثال بردبارها در فوتبال و به خصوص فوتبال شیراز بیشتر باشند .

کاپیتان ذوب آهن اصفهان ادامه داد : امروز نباید فوتبال شیراز و فارس به جایی برسد که یک تیم در دسته یک و 2 تیم در دسته 2 داشته باشد و همیشه در تکاپو برای آمدن به لیگ دسته یک فوتبال کشور باشند ، من از فوتبال در شیراز با وجود تیم هایی مثل برق و فجر خاطرات خوبی دارم اما حالا وضعیت خوبی نداریم .

محمد علی تابع بردبار مالک باشگاه برق جدید فارس در خصوص تاسیس این باشگاه گفت : با خرید امتیاز تیمی از سیستان و بلوچستان ، تیم برق جدید فارس را راه اندازی کردیم .

تابع بردبار در ادامه در خصوص اهداف خود افزود : ورزش در خود روح فتوت و جوانمردی را دارد و امروزه ورزش در دنیا به کمک اقتصاد و چرخه گردشگری می آید و و می تواند به یک شهر هویت ببخشد .

مالک باشگاه برق جدید فارس گفت : برق شیراز یک تیم ریشه دار است و همه مردم با آن خاطره دارند و جای این تیم ها در سطح نخست فوتبال کشور خالی است .

وی ابراز امیدواری کرد :  با تشکیل تیم برق جدید فارس در آینده بتوان شاهد پیشرفت و موفقیت بیش از پیش آن و سایر تیم های فوتبال فارس در کشور بود .

 در این مراسم همچنین از پیراهن برق جدید فارس که بوسیله اسپانسر ایتالیایی تهیه شده بود رونمایی شد .

 انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.