تیم های سپاهان و ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بعدازظهر سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ در اولین بازی نیمه نهایی جام حذفی (جام آزاد سازی خرمشهر ) و از ساعت 14:30 روز سه شنبه تیم های همشهری سپاهان و ذوب آهن به قضاوت محسن ترکی رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت .

ذوب آهن وسپاهان در حالی پای به این دیدار می گذارند که در لیگ برتر با امتیاز یکسان ولی بر حسب تفاضل گل در رده های سوم و چهارم جدول جای دارند .

سپاهان با تعویض سرمربی خود و اضافه شدن ایگور استیماچ کروات به کادر فنی این تیم روزهای خوبی را پس از برد نفت در لیگ برتر سپری می کند و در حالی پای به این دیدار می گذارد که عبدالله کرمی ، قلب خط دفاعی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

از سوی دیگر ذوب آهن هم حال و روز خوشی در لیگ دارد و پس از حذف تیم مدعی پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی امیدوار است با تکیه بر جوانان خود به فینال راه پیدا کند.

مهرداد قنبری و محمد رضا عباسی نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند ذوبی ها را در این بازی حساس همراهی کنند.

طی 28 دوره گذشته مسابقات جام حذفی 7 عنوان قهرمانی نصیب نمایندگان فوتبال اصفهان شده است که 4 عنوان در سال های 83 ، 85 ، 86 و 92 در کارنامه تیم سپاهان و سه عنوان هم در سال های 82 ، 88 و 94 نصیب ذوب آهن شده است. .

حال باید منتظر ماند و دید که تفکرات کدام مربی بر دیگری غلبه دارد و یک پای فینال که خرداد ماه سال آینده در خرمشهر برگزار می شود را کدام یک از این دو تیم اصفهانی مشخص می کند.

در دیگر بازی این مسابقات و در مرحله یک چهارم نهایی عصر چهارشنبه تیم های استقلال و نفت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که برنده ی این دیدار در بازی دیگر نیمه نهایی به مصاف تراکتورسازی تبریز می رود. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.