خطیبی: اصناف در خودکفایی و استقلال کشور نقشی تعیین کننده دارند

فرماندار ملارد گفت: ئدر طول ادوار گذشته هرجا که اصناف برای حمایت و سربلندی کشور ورود کرده اند، توفیقات و پیروزی‌های ارزنده‌ای حاصل شده است.

خطیبی: اصناف در خودکفایی و استقلال کشور نقشی تعیین کننده دارندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در مراسم یادواره شهدای اصناف در این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان محلی و منطقه‌ای و استانی که در گلزار شهدای ملارد برگزار شد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هرساله در این ایام یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس زنده می‌شود و شمیم آن جامعه را تطهیر و معطر میکند. وی افزود: یکی از گروه‌هایی که در پیروزی‌های انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و تحولات یکصدسال اخیر ایران معاصر نقش بسیار سازنده و حائز اهمتی را ایفا کرده اند طبقه اصناف و بازاریان بوده‌اند.

فرماندار ملارد گفت: با مطالعه اجمالی تاریخ پی می‌بریم هرجا که اصناف حامی کشور، روحانیت و نظام بوده‌اند پیروزی‌های ارزنده‌ای حاصل شده که یکی از نمونه‌های آن انقلاب مشروطیت و انقلاب اسلامی است که نقش کسبه و اصناف در این تحولات انکارناپذیر به نظر می‌رسد.

خطیبی گفت: امروز نیز نقش اصناف در خودکفایی و استقلال کشور نافذ و اثرگذار است و امیدواریم با توجه به آرامش حاکم در کشور و جامعه، سیر و روند موفقیت ها همچنان با سرعت و شتاب فزاینده طی شود.

سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران در ادامه این مراسم ضمن اظهار تاسف و تسلیت به مناسبت فاجعه منا گفت: هفته دفاع مقدس ایام زیبایی، دلدادگیو عشق به نظام است و درواقع آزمونی بود که جلوه‌گاهی از رشادت‌ها و پایبندی مردم به این مرزو بوم و انقلاب اسلامی را به تصویر کشید. وی افزود: قهرمانان این نبرد در دفاع مقدس شهدا بودند که ستارگان درخشان آسمان این انقلاب محسوب می‌شوند و برای طی‌طریق و هدایت ما در عصر حاضر الگوهایی بی‌همتا و بی‌نظیر به شمار میروند.

سردار نصیری گفت: نعمت امنیت ،سلامت و ارامش خاطر امروز، مرهون رشادت‌های 8سال جنگ تحمیلی است که باید برای پاسداشت و گرامیداشت آن نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی به نوعی استعانت از شهدا برای هدایت در مسیر صحیح اسلامی و انسانی است.

فرمانده سپاه سیاالشهدا عنوان کرد: دشمن متوجه شده که با جنگ نظامی قادر به پیروزی براین امت اسلامی که شیفته جهاد و ارزشهای اسلامی است امری دشوار و غیر ممکن خواهد بود و در این راستا تاکتیک خود را برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

سردار نصیری گفت: اصلی‌ترین تهدید دشمن در حال حاضر بر دو محور فرهنگ و اقتصاد ایران اسلامی متمرکز شده و برای تضعیف و تخریب این دو پایگاه از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: ایستادگی، و تحقق سیاست‌های اقتصادمقاومتی بهترین راهکار مقابله و رفع و دفع چنین تهدیداتی است که باید با جدیت تمام سرلوحه کار ما قرار گیرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم با شعرخوانی و نوحه سرایی و عزاداری یاد و خاطره شهدای اصناف شهرستان ملارد در هشت سال جنگ تحمیلی تکریم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خطیبی ، ملارد ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار