تأثیر سریال‌‌های تلویزیونی در زنده نگه داشتن دوران دفاع مقدس

هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلاور مردان بسیاری است که با حضور خود نقشی خاطره‌انگیز آفریدند.

تأثیر سریال‌‌های تلویزیونی در زنده نگه داشتن دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان همزمان با هفته دفاع مقدس و برگزاری جلساتی به همین مناسبت سیدحسین هاشمی استاندار تهران رشادت‌ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس را در جهان بی‌نظیر می‌داند و برگزاری جلسات را در این زمینه بدون تشریفات ضروری می‌داند.

برای زنده نگه داشتن خاطرات هشت سال دفاع مقدس در عرصه سینما نیز فیلم‌هایی تهیه شد که البته این فیلم از نظر استاندار  جذابیت‌ قابل توجهی نداشته است.

دوران دفاع مقدس دوران تأثیرگذار در تاریخ کشور ما است که در این زمینه استاندار یادآور می‌شود که تأثیر فیلم‌های تلویزیونی مرتبط بیش از فیلم‌های سینمایی است و خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا در این دوران را برای انعکاس هر چه بهتر این دوران بسیار می‌داند.

اقدامات استانداری تهران در گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشکیل هفت کمیته فرهنگی، اجتماعی، راهیان نور، امور پیشکسوتان، پژوهش اسناد، زنان و دفاع مقدس و یادمان‌ها است.

همچنین نشستی در باغ موزه دفاع مقدس با حضور اعضای کمیته‌های مرتبط برگزار می‌شود.

هاشمی در مقام تقدیر از شهدا عزت کشور را مدیون خون شهدا می‌داند و می‌گوید: یادآوری رشادت‌های دوران دفاع مقدس وظیفه اصلی مسئولان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار