دوستی: کاستی 3 هزار دستگاه اتوبوس در ناوگان

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر گفت: 10 هزار دستگاه اتوبوس باید براساس برنامه داشته باشیم که متأسفانه 7 هزار دستگاه اتوبوس در ناوگان وجود دارد که از این میان 500 تا 1000 دستگاه اتوبوس زمینگیر هستند.

کاستی 3 هزار دستگاه اتوبوس در ناوگانبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز (سه شنبه) با قدردانی از جانبازان و ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از همه کسانی که در دوران دفاع مقدس برای ایران زحمت کشیدند، قدردانی می کنیم و یاد و خاطره آن‌ها همیشه، جاودانه خواهد ماند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم در روز یکشنبه شهردار تهران و یکی از اعضای حمل و نقل عمومی گزارش را به شورا ارائه دهند چرا که قرار بود سالی هزار اتوبوس اضافه کنیم که متأسفانه  این کار انجام نشد و از برنامه عقب هستیم.

دوستی بیان کرد: امسال 200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می شود اما حداقل باید 10 هزار اتوبوس داشته باشیم که متأسفانه در حال حاضر ناوگان 7 هزار اتوبوس دارد که از این میان 500 تا 1000 دستگاه اتوبوس متوقف هستند از این رو درخواست می‌کنیم که گزارش مفصلی در خصوص حمل و نقل به شورا ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار