دانشور: سه وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی به حالت اولیه بازگردند

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت: سه وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی متأسفانه مورد تجمیع قرار گرفت و باید این سه وزارتخانه به حالت اول بازگردد چرا که نمی‌توان مسائل و آسیب‌های اجتماعی زیر نظر یک معاونت قرار گیرد.

سه وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی به حالت اولیه بازگردندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه دانشور عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر با اشاره به تجمیع سه وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: متأسفانه در چند سال گذشته سه وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی تجمیع شده است و در حال حاضر مسائل اجتماعی زیر نظر یک معاونت  مورد بررسی قرار می‌گیرد که مدیریت آن نیز تحصیل کرده اقتصاد است و تمام وقت خود را صرف یارانه‌ها کرده است.

وی ادامه داد: هشدار می‌دهم که برای رسیدگی به موقع و به هنگام مسائل اجتماعی باید این وزارتخانه به حالت اول بازگردد و آسیب‌های اجتماعی باید زیر نظر یک وزارتخانه اداره شود.

دانشور گفت: وزارت رفاه و تأمین اجتماعی باید هر چه سریع‌تر به حالت اولیه بازگردد و این درخواست را داریم تا سه وزارتخانه به حالت اولیه بازگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار