چرا مخابرات نمی‌تواند درخواست متقاضیان تلفن و اینترنت را اجابت کند؟

با وجود تامین تجهیزات مخابراتی گویا متقاضیان تلفن و اینترنت هنوز باید در صف انتظار بمانند...

چرا مخابرات نمی‌تواند درخواست متقاضیان تلفن و اینترنت را اجابت کند؟
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،تلفن واینترنت از ارتباطات ضروری ما انسان ها است و می توان گفت بدون آن نمی توان به راحتی در جامعه ای که اکثر فعالیتهایش با تکنولوژی انجام می شود ادامه داد.

اما با این وجود هنوز این دو وسیله ارتباطی دربرخی از نقاط کشورمان با مشکل روبرو است و خیلی از متقاضیان هم دسترسی به آنها ندارند مشکلی که چند سالی است با آن روبرو هستیم و بارها نبود تجهیزات مخابراتی بهانه ای برای عدم واگذاری تلفن و اینترنت به متقاضیان بوده است.

اگرچه شاید امروزه اکثر مناطق تلفن ثابت دارند اما در برخی از شهرهای پرجمعیت و شهرهای جدید هنوز برخی ها در صف انتظار دریافت تلفن ثابت هستند و موضوع کمبود تجهیزات باعث تاخیر در واگذاری تلفن ثابت می شد.

در تازه ترین خبرها مسوولین مخابرات خبر از تامین تجهیزات مخابراتی می دهند اما گویا باز مشکلی درسد راه نصب تجهیزات مخابراتی وجود دارد. 
  
صیدی مدیرعامل مخابرات استان تهران در این خصوص می گوید: سال گذشته تمامی تجهیزات موردنیاز را برای تلفن و اینترنت آماده کردیم اما اکنون با مشکل شهرداری روبه‌رو شده‌ایم که عوارض آن چندین برابر و مجوزدهی آن تند شده است.

به گفته وی مشکل در عدم اجازه نصب تجهیزات مخابراتی است و شهرداری دلیلی برای آن عنوان نکرده است.

گویا دود این مشکل به چشم متقاضیان تلفن ثابت و اینترنت می رود چرا که پیش از این منتظر تامین تجهیزات بودند وحالا باید منتظر اجازه نصب تجهیزات باشند.

گفتنی است ،با توجه به پیگیری های متقتضیان تلفن واینترنت و باوجود انتظار آنها برای تامین تجهیزات مخابراتی حال وقت آن رسیده که اقدامات شهرداری ها جهت نصب تجهیزات مخابراتی هر چه زودتر انجام شود تا بدین صورت متقاضیان بار دیگر منتظراجازه نصب تجهیزات نباشد چراکه هرروز شاهد افزایش متقاضیان اینترنت وتلفن در کشور هستیم و نمی توان دسترسی به ارتباطات را برای آنها محدود کرد.

انتهای پیام/  
برچسب ها: اینترنت ، تلفن ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار