خلیلی: 23 هزار خط تلفن ثابت در انتظار واگذاری به متقاضیان

معاون توسعه مهندسی مخابرات تهران گفت: 23 هزار متقاضی خط تلفن ثابت در استان تهران و البرز هنوز موفق به دریافت خط تلفن خود نشده‌اند.

خلیلی: 23 هزار خط تلفن ثابت در انتظار واگذاری به متقاضیانرضا خلیلی معاون توسعه مهندسی مخابرات تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بروز رسانی واگذاری خطوط تلفن و اینترنت به متقاضیان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها، حدود 13 هزار نفر در استان تهران و 10 هزار نفر در استان البرز درخواست دریافت تلفن ثابت خود را اعلام کرده‌اند اما هنوز موفق به دریافت خطوط تلفن خود نشده اند که امیدواریم با افزایش سرعت طی 8 ماه تا یک سال آینده تمام خطوط ثبت نامی متقاضیان، واگذار شود.

 وی افزود: توسعه فناوری نیازمند همکاری‌های برون سازمانی از جمله همکاری شهرداری است اما در حال حاضر متناسب با حوزه مخابرات پیش نمی‌رود و همین موضوع موجب تاخیر در واگذاری خطوط در برخی مراکز مخابراتی شده است.

خلیلی ادامه داد: در حال حاضر تجهیزات آماده است و با توجه به نیاز باید نصب شود اما حفاری، نصب سکو و تجهیزات در خیابان‌ها و کوچه نیازمند دریافت مجوز است.

وی در خصوص زمان اتمام واگذاری خطوط مخابراتی گفت: با توجه به افزایش حجم ساخت و سازها در سطح شهر، نیاز به نصب خطوط مخابراتی هم افزایش می‌یابد لذا نمی‌توان زمانی برای اتمام واگذاری‌ها پیش بینی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار