مولاوردی در مراسم افتتاح نخستین هتل کوهستانی اصفهان:

حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی موجب دستیابی به توسعه متوازن می‌شود

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: باید از تمام سرمایه و نیروی انسانی کشور در میدان کار و تلاش بهره برد و در این میان تفاوتی میان زنان و مردان ندارد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی در مراسم افتتاح نخستین هتل کوهستانی استان اصفهان با یادآوری شعار رییس‌ جمهوری در ایام انتخابات مبنی بر «آرامش در سیاست، آسایش در اقتصاد و امنیت در فرهنگ»  از طریق احیاء اخلاق، نجات اقتصاد و تعامل سازنده با جهان، گفت: دولت در سیاست داخلی و خارجی به دنبال تحقق این وعده است و در دو سال گذشته توانسته با کنترل تورم افزایش مشارکت بخش خصوصی و مذاکرات هسته‌ای گام‌های مؤثری در این  زمینه بردارد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار داشت: دولت از هر قدمی که بخش خصوصی در همراهی با برنامه‌هایش بردارد، استقبال می‌کند و این عملکرد را که منجر به اشتغال‌زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود، قابل ستایش می‌داند.

مولاوردی گردشگری را در کنار موضوع آب و محیط زیست از اولویت‌های دولت در برنامه ششم توسعه برشمرد و با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های مغفول مانده در این عرصه اظهار امیدواری کرد با همکاری و مشارکت مردم و حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ضمن دستیابی به توسعه متوازن مشکلاتی نظیر بیکاری نیز حل و فصل شود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به لزوم جذب، حمایت و مشارکت همه اجزاء کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز توسعه، گفت: باید از تمام سرمایه و نیروی انسانی کشور در میدان کار و تلاش بهره برد و در این میان تفاوتی میان زنان و مردان ندارد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از اینکه افتتاح نخستین هتل کوهستانی در استان اصفهان و نخستین‌ جشنواره بوم‌گردی صدای زواره از سوی یک زن کلید خورده است، ابراز خرسندی کرد و گفت: به عنوان یکی از اعضای دولت از این اقدام ارزشمند تشکر می‌کند.

پیش از سخنان معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، الله‌یاری مدیر کل میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به افزایش 55 درصدی میزان گردشگران خارجی در استان اصفهان به نسبت 5 ماهه سال گذشته، اظهار داشت: پس از مذاکرات هسته‌ای و در دوران پساتحریم انتظار داریم میزان گردشگران خارجی بیش از پیش افزایش یابد و باید خود را برای حضور مؤثرتر در صنعت گردشگری خاورمیانه آماده کنیم.

نخستین هتل کوهستانی استان اصفهان در منطقه «ماریکو» از توابع بخش زواره شهرستان اردستان توسط سرکار خانم فرنگیس عامری احداث شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار