دغدغه کارگران شهرداری بروجرد برای دریافت حقوق عقب افتاده

به گفته کارگران شهرداری بروجرد،6ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بروجرد؛ به گفته یکی از کارگران خدمات شهری شهرداری مدت 6 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده ایم .

یکی از کارکنان سازمان موتوری شهرداری گفت:حدود یکسال است که بازنشته شده ام به علت پرداخت نشدن سنوات کاریم بلاتکلیف مانده ام .

به گفته کارگران فضای سبز شهرداری بروجرد :از حقوق عقب افتاده که بگذریم مدت یکسال است که اداره تامین اجتماعی بروجرد دفترچه بیمه های ما را تمدید نمی کندو همین موجب افزایش هزینه های درمانی ما شده است.

رئیس شورای شهر بروجرد گفت: بخشی از حقوق معوق 6 ماهه کارگران شهرداری بروجرد به زودی پرداخت می شود.

عباس شمس الدینی افزود: با توجه به اینکه شهرداری بروجرد نیروی کافی جهت جمع آوری زباله های شهری در مجموعه خود دارد،تلاش می شود با حذف حضور پیمانکاران، از عوامل و نیرو های مشغول به کار به منظور جمع آوری زبا له ها استفاده شود.

وی عمده ترین عامل مشکل به وجود آمده  را برنامه ریزی نادرست در استخدام سا لهای گذشته در شهرداری دانست و خاطر نشان کرد: مسئولین وقت بدون پیش بینی های مربوطه افرادی را در شهرداری استخدام کرده اند که امروز موجب مشکلاتی برای شهرداری شده است.

یوسفی کارگران شهرداری بروجرد  را انسانهایی شریف و بزرگوار دانست که با وجود مشکلات اقتصادی پیش آمده همچنان با همدلی و همکاری به کار خود ادامه داده تا مشکلات این نهاد شهری به زودی رفع شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.