مشهد/

مدیران ابومسلم در قبال مشکلات ناشی از بدهی 4 میلیاردی این تیم پاسخ دهند

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی خواستار پاسخگویی مسئولان ورزشی استان و به خصوص مدیران ابومسلم در قبال بسته شدن حساب‌های بانکی این سازمان توسط بانک عامل به علت بدهی بیش از چهار میلیارد تومانی باشگاه ابومسلم خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علی اصغر پور فتح الله اعلام کرد: بانکی که وام مربوط به باشگاه ابومسلم را در اختیار گذاشته است به تازگی ضمن توقیف حساب‌های سازمان همیاری در شعب مربوطه، برای املاک و تضامین سپرده شده سازمان حکم اجراییه اخذ کرده است.

وی تاکید کرد: وجوه توقیفی از سوی بانک، سرمایه سهامداران سازمان همیاری شهرداری‌های استان و یا به عبارتی 72 شهرداری استان می باشد که بسیاری از آن‌ها جهت خدمات رسانی به شهروندان خود با مشکلات جدی روبرو هستند.

پور فتح الله با اشاره به تدابیری که از سوی مسئولان استان برای ساماندهی باشگاه ابومسلم اندیشیده شده است، ادامه داد: قطعاً و مطمئناً نه تنها مدیران و مسئولین و کارکنان سازمان بلکه کلیه هم استانی‌های عزیز از رفع مشکل ابومسلم و رسیدن ابومسلم به اقتدار و صلابت سابق خوشنود خواهند شد و لیکن این موضوع دلیلی بر عدم پرداخت حقوق بیت المال نخواهد بود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی افزود: پیگیری جهت وصول وجه اولا برای صیانت از بیت المال و ثانیا تکالیف مجمع عمومی و هیئت مدیره سازمان می باشد.

مهندس پور فتح الله تاکید کرد: مبلغ بیش از چهار میلیارد تومان بدهی باشگاه ابومسلم برای سازمان مبلغ زیادی به شمار می رود و نمی‌توان از آن گذشت و شهرداری‌های استان به عنوان سهامداران پیگیر وصول مطالبات می باشند و قطعا این بدهی پشتیبانی سازمان از شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری‌های محروم و نابرخوردار را با خلل مواجه می نماید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان افزود: از مسئولین ورزشی استان و نیز فدراسیون فوتبال انتظار داریم اقدام عملی برای رفع این مشکل چندین ساله نمایند.

برچسب ها: مدیران ، ابومسلم ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.