اردبیل؛

رونمایی از 2 عنوان کتاب ‌حوزه دفاع مقدس در اردبیل

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل گفت: دو عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس در اردبیل رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امیر رجبی با اشاره به اینکه وظیفه حوزه هنری فعالیت در عرصه هنر ارزشی و هنر انقلابی و دینی است، اظهار داشت: پرورش هنرمندان متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی، مستندسازی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و نیز استفاده از پتانسیل افرادی که نسبت به حوزه دفاع مقدس دغدغه هنری دارند، از مهمترین وظایف حوزه هنری بوده و ما به این رسالت به منزله جهاد فرهنگی نگاه می‌کنیم.

وی از رونمایی از دو عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس خبر داد و افزود: کتاب خاطرات خود نوشت «آب»، به نویسندگی جمشید جلال‌زاده، آزاده اردبیلی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده که آماده رونمایی است.

رجبی تصریح کرد: کتاب مجموعه داستان‌های دفاع مقدس نویسندگان استان اردبیل نیز آماده چاپ است که تا پاییز امسال منتشر و رونمایی خواهد شد، سعی می‌کنیم ترجمه لاتین کتاب را نیز به زودی به چاپ برسانیم تا در جغرافیای بیشتری پخش و منتشر شود.

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: حوزه هنری براساس تکلیف خود، هنرمندان و علاقمندان را در هنرهای نمایشی، تجسمی، شعر، داستان، رمان و چاپ کتاب جذب کرده و دوره‌های آموزشی مورد نیاز را برگزار می‌کند تا آثار هنری ارزشمندی در سطح استان تولید شود.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: اردبیل ، رونمایی ، کتاب ، حوزه ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.