اردبیل؛

آغاز جشن عاطفه‌ها در مدارس اردبیل

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز در یک هزار و 200 مدرسه استان اردبیل با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش و مشارکت معلمان و فرهنگیان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل در مراسمی که در مدرسه سبلان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله تدارک دیده شده بود که مرحله اول پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 شهریورماه برگزار شد و مرحله دوم این جشن امروز در بیش از یک‌هزار و 200 مدرسه استان اردبیل با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس در حال برگزاری است.

بهروز زلالی از توزیع 150 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان برای رفع نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد و افزود: اجرای این جشن زمینه توسعه و گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و خیرخواهانه را در بین نسل آینده فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به اهداف برپایی این جشن در مدارس تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان، اشاعه‌ فرهنگ نوع‌دوستی و احسان و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی از جمله اهداف برپایی این جشن در مدارس است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی همیشه و در همه حال با حمایت‌های خود هدایت‌گر خانواده‌های نیازمند برای رسیدن به خوداتکایی است، بیان کرد: کمک و مساعدت دانش‌آموزان نباید فقط به روز خاصی خلاصه شود و همه باید در این مسیر از یکدیگر پیشی بگیریم تا هیچ دانش‌آموزی به جهت نداری از تحصیل باز نماند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، جشن ، عاطفه ها ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.