یک کمونیست در دادستانی آقای فلاحت‌پیشه

نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» ماجرای یک کمونیست است که تلاش می‌کند از تاریکی رهایی یابد.

آرش فلاحت‌پیشه کارگردان و یکی از بازیگران نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» در خصوص نقش خود در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: همانطور که در روایت داستان شاهد هستیم، سنگلود یک کمونیست است که تلاش می‌کند از تاریکی رهایی پیدا کند و وارد یک جریان دادستانی می‌شود...

وی در خصوص شیوه نمایش و نقش‌ها بیان کرد: شکل و شیوه اجرا در یک فضای کمدی فانتزی است که سعی کردم برای مخاطب فضای شیرین و دلنشینی را ایجاد کنم.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه ایفای نقش در شخصیت‌های متفاوت را دوست دارد، عنوان کرد: برای یک بازیگر مهم است که نقش‌های مختلفی را انتخاب و ایفا کند. نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» که سال گذشته اجرا شد یک اثر ترکیبی برای جشنواره کودک بود که شیوه اجرای آن با این نمایش کاملا متفاوت است.

وی درباره کارهای تئاتری آینده‌اش که در دستور کار دارد، اظهار داشت: در دو نمایش «سفر به نهایت دور» و «داستان میان رودان» به ایفای نقش می‌پردازم که برای جشنواره فجر است.

فلاحت‌پیشه در راستای وقفه‌های به وجود آمده در اجرا و تداخل نمایش با ماه محرم، مطرح کرد: به دلیل اتفاقات منا و تعطیلی این چند روزه نمایش‌ها روی صحنه نرفت. همچنین تداخل با ماه محرم با توجه به سبکی که این اثر دارد باعث می‌شود تا روزهای اجرای این نمایش کمتر شود که امیدوارم بعد از 24 مهر «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» تمدید شود تا زحمت گروه به نتیجه مطلوب برسد.

گفتنی است که نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» به طراحی و کارگردانی احسان فلاحت‌پیشه تا 24 مهر در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ساعت 20 روی صحنه می‌رود.

از عوامل آن می‌توان به:

نویسنده: فردریش دورنمارت؛ مترجم: حمید سمندریان؛ دراماتورژ: روزبه حسینی؛ بازیگران: محمد صادق ملک، آرش (علی) فلاحت‌پیشه، محمدرضا مالکی، مهدی نصرتی، آرزو نبوت، کامبیز منصف،‌ فرانک‌ جلیلی، علی افشاری، محمد سلیم؛ دستیار کارگردان: الهه افخمی؛ عکاس: بهزاد بافکار؛ فائزه عموزاده و سمیه پناهنده اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.