پزشکیان: جمع‌بندی برجام با وجود اختلاف‌نظر اعضای کمیسیون کار ساده‌ای نیست

عضو کمیسیون ویژه برجام گفت: با وجود اختلاف در نوع نگاه اعضای این کمیسیون جمع‌بندی برجام کار ساده‌ای نیست.

پزشکیان: جمع‌بندی برجام با وجود اختلاف‌نظر اعضای کمیسیون کار ساده‌ای نیست
مسعود پزشکیان عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این‌که جمع‌بندی برجام با وجود اختلاف در نگاه اعضای این کمیسیون کار ساده‌ای نیست، اظهار کرد: با وجود نگاه‌های خاص جواب این جمع‌بندی در پایان کاملا مشخص خواهد بود.
 
وی ادامه داد: در پاسخ به نوع مضمون جمع‌بندی برجام مشخص می‌شود که برخی اعضا از ابتدا به برجام نگاه منفی داشتند و مسلما نتیجه این نگاه معلوم است.
 
پزشکیان تأکید کرد: نه تنها اختلافات مانع جمع‌بندی می‌شود بلکه اگر بخواهیم نظراتمان را به یک‌دیگر هم نزدیک کنیم به زمان و مستندات علمی بیشتری نیاز داریم.
 
نماینده تبریز با اشاره به این‌که عدم نتیجه‌گیری در مورد برجام بیانگر تفاوت در راه، نگاه، سلایق و ابزار اندازه‌گیری اعضاست، گفت: جلسه امروز کمیسیون ویژه بسیار طولانی بود، نتیجه بعد از این جلسه تحویل هیئت رئیسه مجلس خواهد شد و شاید جمع‌بندی به صورت موافقان و مخالفان اعلام شود.
 
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام تصریح کرد: فکر نمی‌کنم بتوانند جمع‌بندی در مورد برجام را کاملا منفی اعلام کنم اما در مجموع خواهان بی‌ارزش نشان دادن برجام هستند اگر چه هنوز قضاوت در این مورد زود است.  
 
پزشکیان برجام را دستاوردی دانست که بسیاری از معادلات جهان را بر هم زده است و افزود: اکنون آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال متحدانی علیه ایران برای خود می‌گردند اما شاهدیم که آن‌ها تقریبا تنها شده‌اند.  
 
وی با اشاره به حضور لاریجانی رئیس مجلس در یکی از جلسات کمیسیون ویژه نیز اظهار کرد: لاریجانی به عنوان شخصی که ساعت‌ها در شورای عالی امنیت ملی و در خدمت مقام معظم رهبری جلساتی را پیرامون مذاکرات هسته‌ای و برجام داشته است و نمی‌تواند نظری غیرقابل قبول در مورد برجام داشته باشد.  
 
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای طی دو سال توانسته به این برجام دست یابد و اکنون نمی‌توان آن را طی چند هفته نقد کرد و نظر کارشناسی داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار